chache Mustafa, 22 yaşında
Konya, 19 Şubat 2018
sayfası fotoğrafları (2) videoları (-) günlüğü(-) sürüsü (6) aldığı yorumlar (2) yaptıkları (49)
zeus
Yaramazlıkta zirve, aile üyelerine şımarık, aşırı kıskanç, uykucu :) , Köpek, 3 aylık, Rottweiler
Evi:
Konya, Veteriner Konya
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü:
16-11-2017
Siteye Eklendiği Tarih:
21-01-2018 saat 12:28
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Rottweiler Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
-
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
7kg
Sevdiği Şeyler:
Göbüşünü kaşımak, tenis topuyla oynamak
Sevmediği Şeyler:
Küçük ırklar :D
Favori Oyuncakları:
Kemirme çubuğu:)
Favori Yemekleri:
Et, Kuru mama. Başka birşey yemiyor :)
Aldığı Eğitimler:
Tuvalet, temel itaat’e başlıyoruz

chache
KÖPEĞİM SÜREKLİ KAÇIYOR LÜTFEN YARDIM EDİN foruma cevap
Yorumlarınıza hayranlığımı belirtmek istiyorum. :)
17-09-2015 saat 07:59
chache
KÖPEĞİM SÜREKLİ KAÇIYOR LÜTFEN YARDIM EDİN cevabı patiledi
[alinti] Orijinalden alıntı: kabu



...
17-09-2015 saat 07:59
chache
Köpeğim koyun gübresi kokuyor :D foruma cevap
Yıkadım, fakat koku hala geçmedi ya leş yemiş gibi kokuyor :D
17-09-2015 saat 07:59
chache
Köpeğim koyun gübresi kokuyor :D forum
Merhaba arkadaşlar öncelikle, olay başlıkta yazdığım gibi Zeus’u sahiplendiğim gündeme beri hiç yıkamadım. Geçenlerde bir parka gittik sanırım çimleri gübrelemişler Zeus’ta bayağı o alanda oynaştı, koku iyice üzerine sinmiş. Çok ağır kokuyor küçük ol...
17-09-2015 saat 07:59
chache
Kanlı ishal mi paraziter ishal mi foruma cevap
Geçmiş olsun öncelikle kardeşim,  tabiri caizse kanlı ishalin yanında parazit basit bir hastalık olarak kalıyor. Acil veterinere gitmeniz gerekli, sizin yapabileceğiniz birşey yok. Devlet fakültelerine götürebilirsiniz, özel muayenehan...
17-09-2015 saat 07:59
chache
Acil Yardım Akita İnu foruma cevap
Benim amacım kavga, dövüş teması değil güzel kardeşim. Hangi ırk olursa olsun hükmetmesini bildikten sonra sorun yaratmaz. Ne pitler ne presalar gördüm sibirya kurdu gibi. Hepsi yetiştirmeyle alakalı, güç konusuna tekrar tekrar değinmek istemiyorum. ...
1 tane daha benzer şey. Bak
17-09-2015 saat 07:59
chache
Köpeğimi sahiplendirmek istiyorum. foruma cevap
Saygı duyulmalı, küfretmediğiniz kalmış. Ayıptır.
17-09-2015 saat 07:59
chache
Barut'un 2 ön ayağıda 2 hafta arayla eğrildi şimdi bilekleri üstünde yürüyo. foruma cevap
Köpeğinizin yatma pozisyonlarını takip edin. Yemeğini önüne koyup istediği zaman yemesine fırsat vermeyin. Daha yavru olduğu için 4 öğün olarak vermeniz faydalı olur. Reflex çok alt sınıf bir mama köpeğin gelişimine olumlu katkı sağlamaz. Biraz daha ...
17-09-2015 saat 07:59
chache
Serumun faydası olurmu? foruma cevap
Sık sık yanına gidin, ilgilenin onunla. Siz konuştukça o pür dikkat dinleyecektir emin olabilirsiniz. Sevginizle, azminizle üstesinden gelirsiniz inşallah.
1 tane daha benzer şey. Bak
17-09-2015 saat 07:59
chache
Cocker Spaniel için mama önerisi? foruma cevap
Reflex’ten dönmeniz yerinde bir karar olmuş piyasadaki en adi mama markalarında Goody, Kennel ile birlikte neredeyse başı çekiyor. Hill’s marka mamaya geçmenizde doğru yerinde bir tercih olmamış içinde köpeğin faydasına olacak bir tane değerli katkı ...
17-09-2015 saat 07:59
chache
Köpek sahiplendirmek hk. forum
Merhaba arkadaşlar öncelikle,

Dün duvarımda sahiplenmek istiyorum yazarak numarasını bırakmış 15 yaşında bir kardeşimiz, Zeus’u sahiplendirmek gibi en ufak bir çabam yok. Biraz bilgi vereyim diye aradım. Telefonu açmadı sonra gece beni a...
17-09-2015 saat 07:59
chache
Köpeğimin Durumu Çok Kötü foruma cevap
Yaş mama ishalini iyice tetikleyebilir. Yukarıda yazdığım yorumdaki gibi sevdiği yiyecekleri pirinç lapası, püre şeklinde patates, haşlanmış tavuk göğsü içinde verip ishalini bir nebze olsun azaltabilirsiniz.
1 tane daha benzer şey. Bak
17-09-2015 saat 07:59
durmazh...

Ve konya merkezdeyim

Sayfası ( - )  

02-02-2018 saat 17:04
durmazh...

Ben sahiplenmek istiyorum numaram 0544 545 2661

Sayfası ( - )  

02-02-2018 saat 17:02
chache
Tüy değişimi hk. foruma cevap
Düşünceli olan arkadaşlar?
02-02-2018 saat 17:02
chache
Şikayet kutusu foruma cevap
http://forum.petarkadas.com/kopek-beslenmesi/mama-konusunda-kararsizim-2&baslangic=0arahman58 isimli kullanıcı küfürlü tahrik edici bir konuşma uslubu içerisinde.
02-02-2018 saat 17:02
chache
Mama konusunda kararsızım cevabı patiledi
[alinti] Orijinalden alıntı: arahman58...
02-02-2018 saat 17:02
chache
Mama konusunda kararsızım foruma cevap
Evet, köpeğimi aldığımda yedirdiği konserveden 5 kutu verdi. İlk gün %75 yaş mama, %25 kuru mama sonra ki gün %50-%50 diye devam ederek geçiş yaptık, işte burada anlatılan gibi yani. N&D, Brit Care marka kücük paketlerden siparisini verdim, gelsi...
8 tane daha benzer şey. Bak
02-02-2018 saat 17:02
chache
Mama konusunda kararsızım cevabı patiledi
Anladığım kadarıyla sensivity ...
02-02-2018 saat 17:02
chache
Tüy değişimi hk. forum
Öncelikle merhaba arkadaşlar, rottweiler yavrumuzu alalı 3 hafta oldu. Kulak üstlerindeki siyah tüylerde dökülme oldu ve fotoğraftaki hali aldı, aşırı seyrekleşti. Göğüs kısmında beyaz tüyler uzamaya başladı. Patileride yavaş yavaş koyu kahverengi bi...
02-02-2018 saat 17:02
chache
Köpeğimin veterinerde şiddet gördüğünden şüpheleniyorum!! cevabı patiledi
serum yapılırken yanında dursanız? veter...
02-02-2018 saat 17:02
chache
Köpeğimin veterinerde şiddet gördüğünden şüpheleniyorum!! foruma cevap
O kliniğe böcek tarzında kamera yerleştirmelisiniz ki elinizde kanıt olsun. Bulunduğunuz şehirde kayda değer yeterli bir düzeyde petshoplara giderek, internette araştırma yaparak veteriner önerisi alabilirsiniz. Konya'da yaşadığınızı varsayarsak, en ...
02-02-2018 saat 17:02
chache
Aşı ücretleri foruma cevap
Geçen hafta parazit aşısı yaptırdım. Ücreti 40 TL, bu haftada karma aşıları başlayacak. Onlarında ücretinin 40 TL olduğunu söyledi, basit bir veterinerde değil belirteyim. Yer Konya
02-02-2018 saat 17:02
chache
Yavrunuzu neyle besliyosunuz? foruma cevap
Bizde Acana işe yaramadı. Şuanda N&D’ye dönüyoruz yavaş yavaş. N&D’yi yiyor, Acana’yı yemiyor N&D karışık olmasına rağmen. Resmen seçiyor N&D olanları yiyip Acana olduğu gibi mama kabında duruyor. :)
2 tane daha benzer şey. Bak
02-02-2018 saat 17:02
chache
jennyog sürü arkadaşı oldu.
5 tane daha benzer şey. Bak
02-02-2018 saat 17:02
chache
Zeus fotoğraf
02-02-2018 saat 17:02
chache
kimse bu acıyı yaşamaz inşaallah : ( foruma cevap
Yazdıklarınızı dikkatle okudum, çoğunluğunda haklısınız. Atladığınız konular var. Maddiyat tabi ki değinmeden geçilmeyecek kadar önemli bir konu, siz diyorsunuz ki kardeşim sizin durumunuz kötü siz hayvanlarla meşgul olmayın. Kimse bu yazdığıma gücen...
02-02-2018 saat 17:02
chache
İshal, çok uyuma problemi foruma cevap
Teşekkür ediyorum öncelikle, dün veterinere götürdüm iyi olduğunu bir problemi olmadığını söyledi. Daha çok küçük olduğunu verdiğim etin sindirim sistemine ilk defa giriş yaptığını, sadece kuru mamayla beslemem gerektiğini söyledi. Çok enerjiğiz :)
1 tane daha benzer şey. Bak
02-02-2018 saat 17:02
chache
İshal, çok uyuma problemi forum
Merhaba, dün edindiğim rottweiler cinsi 2 aylık köpeğimin bugün ishal olduğunu farkettim. Herhangi bir kan belirtisi yok. Alırken bize yedirmemiz için çok iyi mama bu diyerek konserve yaş mama verdi. Günlük yedireceğim ölçeği anlattı aynı şekild...
02-02-2018 saat 17:02
chache
Köpeğim ahır kokuyor :) foruma cevap
Aynı durum içerisindeyim :D
02-02-2018 saat 17:02
chache
Ücretsiz 1.5 Aylık Alman Kurdu Yavrusu, Ankara petbul ilanına cevap.
Konya ikamet ediyorum olur derseniz görüşmek isterim.
02-02-2018 saat 17:02
Sürüsü ( 6 )
Sitede Gezenler

80 üye şu anda sitede. Ayrıca 1046 kişi de sitede dolaşıyor.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar