eliftuna elif, 23 yaşında
İstanbul, 15 Nisan 2018
sayfası fotoğrafları (13) videoları (-) günlüğü(-) sürüsü (35) aldığı yorumlar(-) yaptıkları (88)
mila
mila 8 nisan dogumlu bir iran kedisi. sarı tenis topuna aşık, en sevdiği şey topuyla oynamak. gözlerinin temizlenmesinden ve tüylerinin taranmasından nefret ediyor. :( yoğurt yemeye ve bizim gibi bardaktan su içmeye bayılıyor. rengarenk tüyleri var her renk ayrı güzel. kucakta kendini sevdirmeye bayılır. ona resmen aşığız ve onu görüp de sevmemek mümkün değil :) , Kedi, 1 yaşında, İran Kedisi (Persian)
Evi:
İstanbul, Veteriner İstanbul
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü:
8-4-2017
Siteye Eklendiği Tarih:
29-08-2017 saat 11:35
Tür:
Kedi Klübü
Irk:
İran Kedisi (Persian) Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (1 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Evet, arıyor.
Ağırlık:
2kg
Kediniz Nerede Yaşıyor:
Sadece içeride
Takma İsimleri:
Miloşko, Milaşk, Milasu
Sevdiği Şeyler:
Kucakta sevilmek, öpülmek, beraber uyumak
Sevmediği Şeyler:
çok sıkıştırılarak sevilmek
Favori Oyuncakları:
sarı tenis topu
Favori Yemekleri:
yoğurt
Uyku Yeri:
kucak, banyo halısı, sandalye altları, cam kenarı kısaca her yer
yorum yazın Listelenecek bir şey bulunamadı!

Öneriler:

Bu üyemize hiç yorum yapılmamış, isterseniz siz bir yorum yazın.
eliftun...
acil bakar misiniz? foruma cevap
merhaba nese hanım kediyi tekrar istinyed ie bir veterinere götürdük rontgen cekildi ve gastrit dediler suan tedavi görüyor ama çok haldiz kusmaktan bağısıklığının düştüğünü söylediler yemek yemediği için serumla besleniyor :(
13-12-2017 saat 21:33
eliftun...
acil bakar misiniz? forum
bir arkadasimin 4 yasinda kisir erkek scottish kedisi var ismi Lucky. Lucky iki bucuk ay once bir gun de 15 dakika boyunca sari sici kustu. Proplan kisir kediler icin olan mama yiyordu veterinere goturduk ve reflu suphesiyle gastro mama kullanmaya ba...
13-12-2017 saat 21:33
eliftun...
patiledi
13-12-2017 saat 21:33
eliftun...
kedim sarı sıvı kustu forum
merhaba arkadaşlar kedim az önce sarı bir sıvı kustu iştahında bi şey yok halsizlik de yok. hatta yemek aradı kustuktan sonra am ben kaldırdım ortalıktan midesine hemen yüklenmesin diye. iç-dış parazit aşısını da 17 subatta oldu daha bi hafta ancak o...
13-12-2017 saat 21:33
eliftun...
kedim neden boyle tepki veriyor? foruma cevap
yüksek sesle sesleniyoruz mu demişim? ayrıca adını anlamasa diğer odadan ya da üst kattan mila dendiğinde koşa koşa gelmezdi herhalde. çünkü herhangi başka bi ismi söyleyince gelmiyor 
13-12-2017 saat 21:33
eliftun...
Kedilerde Diş Temizliği foruma cevap
merhaba, ailemin yanindayken rutin veteriner kontrolu icin normal veterineri disinda bir veterine gitmek zorunda kaldim ve veteriner farketti hatta cok sasirdi daha cok kucuk nasil olabilir falan diye ve arastirip anneden olabilecegini ogrendik. kedi...
13-12-2017 saat 21:33
eliftun...
kedim neden boyle tepki veriyor? forum
merhaba biraz mantiksiz bi soru ama kardesimle cok merak ettik. googleda da bulamadik. kedimize ne zaman adiyla seslensek kuyrugunu ya da sirtini kaldiriyor. bunun sebebi ne olabilir?
13-12-2017 saat 21:33
eliftun...
ACİL bakabilir misiniz kedim yandı? forum
Ev arkadaşım masada mumu yanık unutmuş ben de farkında değildim Mila masaya atladı ve kuyruk tüyleri yandı. Hemen farkettik canı yanmadı ama tüyleri kesmeli miyim sizce bir de tüyleri yandığı için yanık tüy kokuyor çok kötü kendisi de rahatsız oldu b...
13-12-2017 saat 21:33
eliftun...
Kedim Bana Saldırıyor foruma cevap
Normalde sevmek için can acıtmadan ısırdığında canınız acımadığından tepki vermemeniz canı oyun istediğinde daha sert ısırmasına sebep olabilir. Kediler canları oyun istediğinde saçınıza, bacağınıza saldırıp atlar zaten bu normaldir. Ben kedinizde bi...
13-12-2017 saat 21:33
eliftun...
Mila fotoğraf
13-12-2017 saat 21:33
eliftun...
13-12-2017 saat 21:33
Sürüsü ( 35 )
Sitede Gezenler

54 üye şu anda sitede. Ayrıca 1321 kişi de sitede dolaşıyor.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar