ads
ellabadem Hesabımı Kapattım : ), 20 yaşında
İstanbul, 20 Haziran 2014
sayfası fotoğrafları (-) videoları (-) günlüğü (3) sürüsü (1026) aldığı yorumlar (160) yaptıkları (3150)

ellabad...
patiledi
03-04-2014 saat 16:21
ellabad...
patiledi
03-04-2014 saat 16:21
ellabad...
patiledi
03-04-2014 saat 16:21
ellabad...
Bu nasıl insanlık! foruma cevap
Sabrım falan yok bu konuda açıkçası. Yavrumun dili yokki söylesin bagırsın yardım istesin. O hayvanı öyle gördü annem şekeri bukadar çıktı ya, o adamında yardım istemeye mecali kalmıcak. ben ona göstertirim. Terbıyesız ahlaksız! İnsanım diye geçiniyo...
3 tane daha benzer şey. Bak
08-01-2014 saat 21:12
ellabad...
Bu Nasıl İnsanlık!! forum
Öncelikle nerden başlayacagımı bılememekle beraber, gerginliğimin hatsafhasındayım! ßulundugumuz semtte 'sapık' diye tabir ettiğimiz orta yaşlardaki insan dışı mahlugun bi köpeğe cinsel tacizde bulundugunu dusunuyoruz.. Daha dogrusu köpeğin durumuna ...
08-01-2014 saat 21:03
ellabad...
kukii fotoğraf yorum
Evet yeni üyesi. Teşekkür ederiz. Paşada çok sevimli :))
27-10-2013 saat 12:28
ellabad...
patiledi
21-10-2013 saat 22:44
ellabad...
patiledi
21-10-2013 saat 22:44
ellabad...
Mısırda yaşanan olay. Canilikte son nokta +18 izlesin lütfen grup forumuna cevap
Size karşı yapılan kötü yorumlar hayvanseverlik psikolojisinden kaynaklanıyor. : ) Videoyu izledikten sonra, 'vahşet' psikolojisi altında oldukları için, sizmişsiniz gibi oluyo biraz galiba. Sonuçta burda herkes aşırı hayvansever ınsanlar videoyu izl...
2 tane daha benzer şey. Bak
16-10-2013 saat 23:20
ellabad...
patiledi
13-10-2013 saat 20:31
ellabad...
- Kukii'mm :)) fotoğraf
13-10-2013 saat 19:46
ellabad...
patiledi
13-10-2013 saat 02:31
ellabad...
patiledi
13-10-2013 saat 02:31
ellabad...
patiledi
13-10-2013 saat 02:31
ellabad...
patiledi
13-10-2013 saat 02:31
ellabad...
asyagres sürü arkadaşı oldu.
13 tane daha benzer şey. Bak
07-10-2013 saat 00:47
zaara

böyle birsürü bebek sahibi olmak... çok güzel, çok!

Sayfası ( - )  

29-09-2013 saat 23:28
sley

teşekkür ederim :)

Sayfası ( - )  

25-09-2013 saat 11:14
sley

iyi eşşek gibi :) bi 6 ay önce 4 köpekle kavga etti küçük bi ameliyat oldu onun dışında bişeyi yok :)

Sayfası ( - )  

25-09-2013 saat 11:06
sley

iyidir, yıllar oldu ya :)badem nasıl ? :)

Sayfası ( - )  

04-09-2013 saat 12:59
sley

iyi günler ella hanım hatırladınız mı acaba :D

Sayfası ( - )  

30-08-2013 saat 00:30
Sürüsü ( 1026 )
Sitede Gezenler

135 üye şu anda sitede. Ayrıca 1073 kişi de sitede dolaşıyor.

ads


Reklam