ilanekle hasan, 47 yaşında
İstanbul, 03 Şubat 2017
sayfası fotoğrafları (1) videoları (-) günlüğü(-) sürüsü(-) aldığı yorumlar(-) yaptıkları (221)
afacanyedililer
İstanbul/silivri
Bir köpeğin tüm sorumluluğunu alabilecek ona ömür boyu yuva olabilecek ve onunla ilgilenebiecek sevgi dolu bir sahip ve sıcacık bir yuva arıyoruz bu ufaklıklara :) Lütfen kısa bir heves için alıcak iseniz aramayınız!
Sahiplendimeyi düşünen kişinin:
25 yaşından büyük olması
Bir köpeğin tüm bakımını üslenecek olması
Ve köpeğine ayıra bileceği zamanı olmasıGerekir...
Anne köpeği görebilirsiniz
Not: tüm yavrular mayıs ayının sonunda sahiplendirilecektir. Çünkü yavrular mayıs ayının sonunda annelerinden ayrılmaya uygun olacaktır , Köpek, 2 yaşında
Evi:
İstanbul, Veteriner İstanbul
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü:
2-4-2016
Siteye Eklendiği Tarih:
09-05-2016 saat 19:17
Tür:
Köpek Klübü
Çok Tatlı(mı)?
 (6 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
yorum yazın Listelenecek bir şey bulunamadı!

Öneriler:

Bu üyemize hiç yorum yapılmamış, isterseniz siz bir yorum yazın.
ilanekl...
Şikayet kutusu cevabı patiledi
petbuldaki değişim gayet güzel olmuş eme...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Şikayet kutusu cevabı patiledi
Yönetici sayısı yetmiyor mu acaba? Eğer ...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Şikayet kutusu cevabı patiledi
[alinti] Orijinalden alıntı: remennik

...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Merhabalarr..Bir kaç konu ve köpeğim hakkında sizin düşüncelerinize ihtiyacım var ???? cevabı patiledi
Önce dışarı çıkıp gezip oynayıp eve geli...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Lütfen Yardım Edin, Ankara petbul ilanına cevap.
Kayıp köpek ve petlebi sitelerinin yuva arayan bölümünede ilan verin özelliklede kayıp köpek sitesinde her yerde paylaşılıyor. (İsmi kayıp köpek ama sahiplendirmede yapılıyor)
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Lütfen Yardım Edin, Ankara petbul ilanını patiledi
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Merhabalarr..Bir kaç konu ve köpeğim hakkında sizin düşüncelerinize ihtiyacım var ???? foruma cevap
Proplan'a bütçen uymuyorsa sana profine markalı mamayı öneririm. Temizmama sitesindeki mamalar bazı köpeklerde kepeklenme yapıyor dikkat et. Profine 16 kilosu (somonlu olanı) 164 civarı bir miktardı.
1 tane daha benzer şey. Bak
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Sitede köpeğimizi attırmak isteyen var. foruma cevap
Ayrıca böyle bir yasada yok. Bildiğin uydurmuş.
1 tane daha benzer şey. Bak
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
herkes köpek satın almayın diyor ama... cevabı patiledi
Ne konuymus :) Bir çok üyenin evlatlarıy...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
herkes köpek satın almayın diyor ama... foruma cevap
Beyaz bir sibirya husky bulmak zordur. Ve ben 6 aylık bir yavruyu beyaz bir sibiryayı sokakta eziyet görmüş halde aldım. Eskiden insanlardan nefret eden çok kötü görünümde olan o köpek biraz bakım görünce harika oldu.

Kısacası diyeceğim ...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Evcil dostlarımıza kuru iftira foruma cevap
Uzaklarda bir köyde, kocası, çocuğu doğmadan ölmüs, tek başına yaşayan hamile bir kadın kendisine arkadaş olmasi açısından dağda yaralı olarak bulduğu bir gelinciği evinde beslemeye baslar. Gelincik kadının yanından bir an bile ayrılmaz. Her ne kadar...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Evcil dostlarımıza kuru iftira forum
Ne kadar saçma olduğu belli olan insanları hayvanlardan soğutmaya çalışan ve ölen insanları hayvanların mı yoksa başka bir şey mi öldürdü mü diye düşünmeden suçu hayvanlara atan sinir krizi video.

YouTube'da "Sahiplerini YEMİŞ 10 Evcil H...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Kedim Ölmek Üzere nolur yardım edin foruma cevap
Size bravo minik kediciğede geçmiş olsun. Ne gùzel yaptınız şu an o kedi size çok güveniyor.
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Köpeğinizi Tasmasız Gezdirmeyin, Ormanda Bile (Bir avcı tarafından kafasından vurulabilir) foruma cevap
Ahh. En nefret ettiğim şey bu offf avcılık diye sparmu olur yaaaa düşündükçe deliriyorum. Doğrusu her gününü hayvan öldürerek geçiren birinin bir köpekten korkması çok saçma diğer üyeninde dediği gibi keyfinden vurmuş sonrada kıvırmış. İnşallah minik...
1 tane daha benzer şey. Bak
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Anne kedi yavrularına saldırıyor foruma cevap
Size agrasif davranmasını pek anlamadım ama kedilerde (ve diğer hayvanlarda) aile kavramı yoktur anne yavrularına bir kaç ay bakar sonra onları yanında istemez. Köpek olsa alışabilir ama kediler ( istisnalar var tabi) yanlız olmaktan hoşlanır .Yavrul...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Şikayet kutusu cevabı patiledi
[alinti] Orijinalden alıntı: derensel

...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Lütfen yardımmm foruma cevap
Sabırla ve sürerlilikle her sorun çözülür.

Dışarı cıkma konusunda tecrübelerimle cevap verecek olursam aşı yapıldığı gün dikkat et üşümesin ayrıca çokta ısıtma atesi falan çıkmasın. Ve mümkünse aşıları bitene kadar sokak hayvanlarına ,...
4 tane daha benzer şey. Bak
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Garip bir olay yaşadım,fikir rica ediyorum foruma cevap
Eğer bir köpek bu kadar korkuya kapılıyorsa bence bi haberdar et belediyeyi. Bide madem o kadar korktu yavrucak bir daha oradan gecmeyin.
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Balkonda köpek bakimi foruma cevap
Yazınîzdan anladığım kadarıyla bir oda büyüklüğünde balkonunuz var. Av ve çoban köpekleri genelde yüksek enerjili köpeklerdir. O ırklardan uzak dur. Ayrıca sadece ırkına bakma en tembel köpek ırkı alsan bile hiperaktif çıkabilir. Bu nedenle köpeği al...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Cocker bakımı / Destek foruma cevap
Isırma konusu: kemirmesi için % 100 sığır derisinden kemik alın büyük ihtimal dişleri kaşınıyor. Sizi ısırdığında hayır deyin ve 10-15 dk ilgilenmeyin.

Tuvalet konusu: köpeğiniz sizin sözünüzden çıkmak istemiyor. Sadece kakasını yapması ...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Şikayet kutusu cevabı patiledi
Gerekenler yapıldı yalnız cocker ilanı s...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Petarkadas.com daki forumlarda kural ihlalleri ve yapacağımız düzenlemeler foruma cevap
Internete köpek kedi kuş vs bir soru sorduğumda en çeşitli en mantıklı cevaplar bu sitede idi. Zaten bu sayede keşfettim . Fakat sonu ergenlerin saçma sapan sohbet ettiği yaşça büyük olsalarda hakaret hatta küfür ettikleri ve şüphesiz "usta bu köpek ...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Petarkadas.com daki forumlarda kural ihlalleri ve yapacağımız düzenlemeler cevabı patiledi
[alinti] Orijinalden alıntı: astroo



...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Sibirya kurtları (Husky) hakkında doğru bilinen yanlışlar cevabı patiledi
Kaçıp gitmesi falan hikaye o yavruyla ar...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Şikayet kutusu foruma cevap
Harika olmuş , Kutlarım.
3 tane daha benzer şey. Bak
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Lokum petbul ile yeni yuvasını buldu.
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
Lokum petbul ile yeni yuvasını buldu.
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
28-07-2016 saat 13:27
ilanekl...
bu aileye köpek YOK!!!!!!!! foruma cevap
Malesef yapacak bir şey yok.
2 tane daha benzer şey. Bak
28-07-2016 saat 13:27
Sürüsü ( - )

Henüz sürüsünde kimse yok

Sitede Gezenler

47 üye şu anda sitede. Ayrıca 1244 kişi de sitede dolaşıyor.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar