onurozturk onur, 24 yaşında
Gaziantep, 06 Aralık 2017
sayfası fotoğrafları (1) videoları (-) günlüğü(-) sürüsü (3) aldığı yorumlar(-) yaptıkları (24)
yorum yazın Listelenecek bir şey bulunamadı!

Öneriler:

Bu üyemize hiç yorum yapılmamış, isterseniz siz bir yorum yazın.
onurozt...
Muhabbet kuşumun kanatları ve kuyruğu uzamiyor foruma cevap
Bu beni çok üzüyor kardeşim ya resmen Psikolojim bozuldu dünden beri 😔😔
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
Muhabbet kuşumun kanatları ve kuyruğu uzamiyor forum
Bundan bir ay önce kadar eşimin isteğiyle bir petshopdan muhabbet kuşu satın aldım. Fakat ne kanatları ne de kuyruğu uzadı. Bugün bir misafirlikte yanımızda evcil hayvanımız da vardı. Bunun bir hastalık olabileceğini söylediler. Ağlayacak duruma geld...
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
muhabbet kuşum yem yiyor mu? forum
Muhabbet kuşum kafese gidip yemi agzina alıyor kafesten çıkıp elime geliyor. Ağzına bir sürü yem biriktirdigini görüyorum. Dışkı sorunu da yok yemini yiyor Kendine yeterince. Peki ağzında biriktirdigi yem ne? Çok merak ediyorum
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
muhabbet kuşuma arkadas olur mu? foruma cevap
Aynen dediğiniz gibi oldu. Kanaryanin kafesinden ayrılmıyor. Hayvancagiza da sıkıntı veriyor. :(
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
muhabbet kuşuma arkadas olur mu? forum
Muhabbet kusum yaklaşık 4 aydir bende.ele basa omuza alışık durumda. Babamin isteği üzerine eve bitane de kanarya aldık. Konusmasina veya bize allismasina engel olur mu?
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
Muhabbet kuşu eğitimi? foruma cevap
Bence de sorun sizde değil. Bir başka kuş varsa kusunuzun yanında hele bide disi bir kuşsa size alışmasını pek fazla beklemeyin. Yoksa erkek ve yalnız Kuşlar yukarda da denildiği gibi daha rahat alisir ve konuşurlar
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
muhabbet kuşum omuza alıştı ama... foruma cevap
Teşekkür ederim yorumlarınız için farkettim ki zamanla kendiliğinden oluşuyormuş hersey suan kendi kendine kafese girip yemini suyunu tüketip tekrar dışarıya çıkabiliyor. banyo sıkıntımız haricinde bi sorunumuz kalmadı Maşukla :)
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
Muhabbet kuşum kafese koyduğum yiyeceklerden korkuyor. foruma cevap
Yorumlarınız için teşekkür ederim bunlar okumadan önce kendi bu sorunu atlattı :)
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
Kabuksuz yemden kabuklu yeme geçiş? foruma cevap
Kesinlikle kabuklu yem yiyememe gibi bi durum olacaktır. Muhakkak kabuklu yemi deneyin aldığınız yer o kuşa yemin kabuğunu kırmasını öğretmiş olmalı. Bir deneyin kabuklu yemi eğer kıramazsa tekrar yazın.vesselam...
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
maviş fotoğraf yorum
Tam artist. Verdiği poza bakar mısınız :)
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
patiledi
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
muhabbet kuşum omuza alıştı ama... forum
İyi günler arkadaşlar, muhabbet kuşum bunları yazarken bile omzumda duruyor :) fakat odaya kafes girdiği anda herşey değişiyor. Kafesi odadan çıkarmazsam yanıma da elime de gelmiyor. Kafesi odadan çıkarınca başka yere gitmiyor. Bu kuş bana alışacak d...
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
emel06 sürü arkadaşı oldu.
2 tane daha benzer şey. Bak
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
Muhabbet kuşuma hangi marka yem almalıyım? foruma cevap
Size de dostunuzla güzel günler dilerim :)Vesselam..
1 tane daha benzer şey. Bak
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
Maşuk :) fotoğraf
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
Misafir kuş geldi... konusu patiledi
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
Misafir kuş geldi... forum
Erkek kuşumun yanına misafir olarak bir erkek kul daha geldi bir süreliğine. Zar zor öğrettiğim elde ve omuzda durma olaylarını unutur mu? 
16-08-2014 saat 12:49
onurozt...
Muhabbet kuşum kafese koyduğum yiyeceklerden korkuyor. forum
Kafese Üzüm,şeftali vs. yiyecekler koyuyorum. Bu yiyecekleri astığım tarafta dahi durmuyor. Kuşum tahmini 3 aylık ve erkek. Ne yapmam gerek?Vesselam..
16-08-2014 saat 12:49
Sürüsü ( 3 )
Sitede Gezenler

90 üye şu anda sitede. Ayrıca 1214 kişi de sitede dolaşıyor.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar