reisinannesi Kader Uğur, 23 yaşında
İzmir, 19 Nisan 2018
sayfası fotoğrafları (8) videoları (-) günlüğü(-) sürüsü (2) aldığı yorumlar(-) yaptıkları (65)
reİs
Reis iki aylık. Pekinez cinsi ufak yavru bir kopek. , Köpek, 7 aylık, Pekingese
Evi:
İzmir, Veteriner İzmir
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü:
30-8-2017
Siteye Eklendiği Tarih:
30-10-2017 saat 13:39
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Pekingese Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (2 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
2kg
Bir Öykümüzü Anlatayım:
Daha dün geldi. :)
Park, Gezi Alanları:
Henüz nasip olmadı
Takma İsimleri:
Reis, oğlum, annem
Sevdiği Şeyler:
Top ile oynamak, çoraplarımı yolmak
Sevmediği Şeyler:
Elektrik süpürgesi, patı vermek
Favori Oyuncakları:
Sarı topu
Favori Yemekleri:
Kıymalı pide
Yaptığı Numaralar:
Yok
Aldığı Eğitimler:
Yok
yorum yazın Listelenecek bir şey bulunamadı!

Öneriler:

Bu üyemize hiç yorum yapılmamış, isterseniz siz bir yorum yazın.
reisina...
Öyle kötüyüm ki.. cevabı patiledi
Tuvalet eğitimi için belirli yemek saatl...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Biz hala ayni.. foruma cevap
Her zaman dışarı çıkarma fırsatım olmuyor. Ayni zamanda dışarı alışsa bile sabahtan aksama kadar evde olmadığımız zaman icin de evde yapması gereken bir yer olması gerekecek diye direk oraya alıştırmak istedim.
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Biz hala ayni.. forum
Arkadaşlar merhaba Reis sekiz aylık oldu. Ama hala daha cisini kakasını öğrenmemekte ısrar ediyor. Havaların ısınmasıyla kapalı olduğu odadan alıp yaklaşıp iki aydır evde eskisinden daha ozgur olmasını sağlıyorum. Geceleri kapıları kapatıyorum ve sad...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Yardım edin forum
Merhaba iki tane yavru var bizde bir ayı gecikler tuyleri tamamen çıktı. Baba mavi olanı besliyor sarı olanı beslemiyor sarı olan aç kalıyor sürekli araya girip yem yemeye çalışıyor agzindan. Ama baba vuruyor ona digerine veriyor. Beslerse arasa bir ...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Öyle kötüyüm ki.. cevabı patiledi
[alinti] Orijinalden alıntı: bolu14

...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Öyle kötüyüm ki.. foruma cevap
Çok teşekkür ederim hepsini dikkate alacağım
6 tane daha benzer şey. Bak
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
didemsmk sürü arkadaşı oldu.
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Öyle kötüyüm ki.. forum
Arkadaşlar merhaba. Benim belli bir yerden sonra gelişiyle dünyaya bakış açımı değiştiren bir Oğlum var. Çevremdeki tutuma itiraf edemediğim konu onu bir kopek olmasina rağmen evladım olarak görüp sevmem. Herkes evlatla bir olmaz diyor. Ya benim icin...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Tüy sorunu forum
Arkadaslar merhaba kopegim ilk geldiginden nazaren su ara inanilmaz tuy dokuyor kucagina gelmesine gerek kalmadan ayaklariyla cikmaya calissa bile bulastiriyor esim cok hassas bu konuda ben hem reisin sagligi acisindan hem de evde goze batmamasi acis...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Aşı ve agresiflik forum
Merhaba arkadaslar. Kopegim son iki aşıdır agresiflik yapiyor. Sadece aşidan sonraki gunler kucaga alindiginda saldirgan oluyor inmeye calisiyor. Elimi isirdi resmen demin. Veteriner ensesinden tutup canini yakmadan yapiyor asiyi. Hissetmiyor bile Re...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Anüs kokusu :( cevabı patiledi
[alinti] Orijinalden alıntı: reisinanne...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Anüs kokusu :( foruma cevap
Pekinez daha uc aylik. Kendileri bosaltmiyor mu bu keseyi. Bosaltmiyorsa da ne kadar zamanda bi yoklamak gerekir ki acaba arastirmak lazim. Ve koku ilk yikadigimda cok vardi gectigi yerde bile kokuyordu. Simdi hic yok anlam veremedim
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Anüs kokusu :( forum
Merhaba arkadaslar kopegimin aşıları bitti yıkadım onu guzelce. Petshopdaki uzerinde kalmis idrar kokusu gitti normal kokuyor kuru sampuan da uygulayacagim birazdan. Ama anüs kisminda cok kotu bir koku var yikayinca olustu neden acaba daha sonra gece...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
İsirma sorunu foruma cevap
Yakın zamanda reis icin alisverise cikacagiz ve bu soylediklerinizi alacagim. Cok tesekkurler :)
1 tane daha benzer şey. Bak
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
İsirma sorunu forum
Merhaba 3 aylik pekinezim isirmaya basladi. Sert davraniyordum yanlis oldugunu anlasin diye daha da hirslandigini farkettim ve beni korkuttu. Beni isirmasindan yana problem yok ama ileride saldirgan ve disa karsi yabani bir kopek degil de sevecen sak...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Kafa karışıklığı mı ? cevabı patiledi
[alinti] Orijinalden alıntı: hokumush

...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Delirmek üzereyim :( cevabı patiledi
lütfen ama lütfen bana da yardım edin.. ...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Karnındaki yaralar foruma cevap
Tesekkur ederim kantoron yagini deneyecegim
3 tane daha benzer şey. Bak
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Karnındaki yaralar forum
Merhaba arkadaşlar. Kopegimin karnında sarı kabuk tutmuş yaralar vardı. Biri göbek deliğinin yanında biri organının yanındaydı. Veteriner geçecek gibi tekrarlarsa bakalım dedi. Onlar iyileşti kabukları duştu fakat bu defa karnının solunda bir de yine...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Delirmek üzereyim :( foruma cevap
Deterjan kullanmayayım o halde. Çünkü deterjanlı bezlerle gereğinden fazla haşır neşir bi tehlike arz etmesin. Ben de denge meselesi diye düşündüm demin gazeteye yapmış kakayı ben normalde gazeteyi komple alırım ordan. Ama bu defa kakayı aldım sadece...
1 tane daha benzer şey. Bak
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Delirmek üzereyim :( forum
Arkadaşlar kopegim eve geleli iki hafta oldu ilk haftadan öğrendi cisini kakasını gazeteye yapacagını. Bir ishal donemi atlattık o yüzden sanıyordum ama eminim ondan degil. Nerde yanlış yaptık bilmiyorum ama cisi gazeteye kakayı parkeye yapıyor ishal...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Kafa karışıklığı mı ? foruma cevap
Onceligim ishaliydi zaten onu hallettik cok sukur gecti. Hem sorunun ishal kaynakli olup olmadigini anlamam adina iyi de oldu. Kakasi normale donmesine ragmen parkeleri de birakti odasindaki koltuga tirmanip oraya yapmis bugun inanamadim. Koltugu ora...
4 tane daha benzer şey. Bak
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Reis’imm fotoğraf
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Kafa karışıklığı mı ? forum
Merhabalar kopegim geleli bir buçuk hafta oldu iki buçuk aylık sayılır yavru daha. Kaç gündür ishali olmasına rağmen tuvalet eğitimde baya yok astık hem bulunduğu odadaki gazeteye hem de dışarı çıkardığımda gidip tuvaletteki gazeteye cisini yapıyor. ...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Acil :( cevabı patiledi
[alinti] Orijinalden alıntı: reisinanne...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Yavru kopek ne Zaman yıkanmalı cevabı patiledi
[alinti] Orijinalden alıntı: reisinanne...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Yavru kopek ne Zaman yıkanmalı cevabı patiledi
Aşıları ve parazit tedavileri bitince yı...
07-11-2017 saat 09:23
reisina...
Yavru kopek ne Zaman yıkanmalı foruma cevap
Bana da asagi yukarı öyle bir tarih verdiler ben de asilari bittigi Zaman kışın ayda bir kez yazın iki haftada bir yıkamayı düşünüyorum
3 tane daha benzer şey. Bak
07-11-2017 saat 09:23
Sürüsü ( 2 )
Sitede Gezenler

44 üye şu anda sitede. Ayrıca 1379 kişi de sitede dolaşıyor.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar