sibelizma Sibel, 27 yaşında
Kastamonu, 18 Temmuz 2018
sayfası fotoğrafları (18) videoları (-) günlüğü(-) sürüsü (23) aldığı yorumlar (1) yaptıkları (128)
asya
Çok aktif ama söz dinleyen tatlı mı tatlı beneklim :) , Köpek, 2 yaşında, Dalmaçyalı
Evi:
Kastamonu, Veteriner Kastamonu
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü:
15-3-2016
Siteye Eklendiği Tarih:
06-02-2017 saat 22:20
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Dalmaçyalı Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (3 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
15kg
Park, Gezi Alanları:
Heryer :)
Takma İsimleri:
Şımarık
Sevdiği Şeyler:
Topu ayısı ve tabi ki mama
Sevmediği Şeyler:
Yüksek sesler
Favori Oyuncakları:
Ayisı
Favori Yemekleri:
Her şey :)
Yaptığı Numaralar:
Temel itaat

sibeliz...
KÖPEĞİM SÜREKLİ KENDİNİ DİŞLEYİP BİR YERLERİNE ZARAR VERİYOR foruma cevap
Uyuz yada alerjik olabilir bence veterinerinizi değiştirin deri kaşıntısı yada kan tahlilinden bir sıkıntısı varsa anlaşılır. Ama genelde uyuz veya alerjiden oluyor
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Koku ve tüy sorunu lütfen yardım foruma cevap
Mamanızı kesinlikle değiştirmelisiniz. N&D, Acana, Orijen, Brit Care, Profine gibi mamaları denemenizi tavsiye ederim.
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Köpeğimin ırkını bilen varsa yardım etsin foruma cevap
Pointer kırmasına benziyor yani av köpeği
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
D vitamini foruma cevap
D vitamini eklemler içindir bir zararı yok. Ben insanlar için olan damlalılardan kullandım herhangi bir zararı yok tam tersine yararlı :)
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Asya fotoğraf
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Golden sahiplendim! :) konusu patiledi
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Köpek cinsi foruma cevap
Spitz sanırım
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Kısırlaştırma sonrası oluşan sorunlar foruma cevap
Kesinlikle başka bir veterinere yada fakülteye gitmenizi tavsiye ederim. Benim köpeğim de kısırlaştırıldı ve dediğiniz semptomların hiçbiri olmadı.
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Yalancı Gebelik forum
Merhaba arkadaşlar mayıs da 2 yaşına girecek bir köpeğim var. Geçen sene kısırlaştırma işlemi yapıldığında yumurtalığın biri alınmadığı için aralık ayının sonunda köpeğim kızgınlık gördü ve bir köpekle çiftleşti. Daha sonra Ankaraya fakülteye getirip...
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIM EDİN GÖZÜNÜZÜ SEVEYİM foruma cevap
Yapacak tek şey iyi bir veteriner bulup en baştan aşılara başlamaktır.
1 tane daha benzer şey. Bak
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
gurhanvsluna üye sayfasına yorum
doberman evde beslemeye uygun bir cins mi onu merak ediyorum. birde boyu kilosu fln nasıl genel olarak. benim dalmaçyalım var ona uyum sağlayabilir mi bunları merak ettim
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Ağızda köpürme kuduz mu nedir ? foruma cevap
Ağız yaraları veya dişi köpek olsun başka erkek de olabilir kokladığı zaman ağzı köpüren köpekler var belki ondandır.
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Atopik dermatit hakkında lütfen foruma cevap
Doğru demişsiniz de benim köpeğimde de belirsiz bir alerji var ve evde mama dışında birşey yemiyor ama dışarıda gezerken oynarken olsun en ufak yiyecek bulursa kesin yiyor. Büyük bir parça fln olursa bırak dediğimde bırakıyor ama küçük olursa anında ...
1 tane daha benzer şey. Bak
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Doberman forum
Evinde doberman besleyen var mı?
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Arthurun Cinsi? foruma cevap
Staff pitbull kırmasına benziyor ama çok güzel :)
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Shiba İnu - Beagle (İlk defa bir dost sahipleneceğim) foruma cevap
shiba inu cinsi bağımsız yaşamayı sever inatçıdırlar ve eğitimleri zordur. Beagle av köpeği cinsinden olduğu için havlayabilir ama eve daha uygun gibi geldi bana. Beagle eğitimi daha kolay olur diye düşünüyorum yine de siz bilirsiniz tabi
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Köpeklerim hangi ırk foruma cevap
Sokak köpeği yani kırma sanırım ama çok güzel bir şey yapmışsınız tebrik ederim.
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Bu arkadaş Danua mı? foruma cevap
Danua olduğunu zannetmiyorum zaten Türkiye de bayağı az sayıları. Danualar biraz sarkık ağız yapısına sahip googledan  da bakabilirsiniz
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Alerji problemi foruma cevap
Benim köpeğim de de alerji diye tahmin ettiğim bir durum var. Tüy dökümü ve kaşıntı çok var. Hypoallergenic veteriner mamalarını deneyebilir yada alerji testi yaptırabilirsiniz. Eğer kepeklenme ve yağlanma varsa muhtemelen mantardır. Mama deneyerek ç...
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Yardim Acil ! foruma cevap
Mantar olabilir ama veterinere götürmeden hiçbirşey diyemeyiz.
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Çiftleştirme mi? Kısırlaştırma mı ? cevabı patiledi
[alinti] Orijinalden alıntı: canecorso3...
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
İkinci köpek foruma cevap
Tamam teşekkürler
1 tane daha benzer şey. Bak
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
İkinci köpek forum
Evinde 2 köpek besleyenler var mı? Bunun avantajı veya dezavantajı nedir? Şuan tek bir köpeğim var ve arkadaş olsun diye ikinciyi düşünüyorum. Konu hakkında fikirleri olan yardımcı olabilir mi şimdiden teşekkürler
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Hangi cinsi almalıyım foruma cevap
Geldiğinde yavru olacağı için veterinerden yavru köpek tasması alabilirsiniz. 6 aylık olduğunda yeterince büyümüş olur o zaman büyük tasma alırsınız.
2 tane daha benzer şey. Bak
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Alerji testi foruma cevap
Evet var onun için demiştim zaten. Hypo ve atopic köpekler için olan balık proteinli maması. https://www.farmina.com/tr/k%C3%96pe%C4%9E%C4%B0n%C4%B0z-%C4%B0%C3%87%C4%B0n-mama/farmina-vet-life-k%C3%B6pek-/72-ultrahypo-k%C3%B6pek.html bu linkten b...
1 tane daha benzer şey. Bak
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
Alerji testi forum
Petcode veya başka bir veteriner hastanesinde köpek için alerji testi yaptıran var mı? Nasıl yapılır sonuçlanır neler test edilir bilen var mı?
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
köpeğimin cinsi soru işareti foruma cevap
Brit care yada Profine hypoallergenic mama deneyebilirsiniz. Ben nerdeyse 1 senedir çözüm bulamadım o yüzden alerji testi yaptırıcam.
1 tane daha benzer şey. Bak
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
30-01-2018 saat 15:20
sibeliz...
grkemokszoglu sürü arkadaşı oldu.
7 tane daha benzer şey. Bak
30-01-2018 saat 15:20
hilalfu...

Merhaba. Samsunda yaşıyorum. Bahçeli evimde bakmak istiyorum. Eğer mümkünse iletişim kurabirmiyiz?

Sayfası ( - )  

06-02-2017 saat 23:30
Sürüsü ( 23 )
Sitede Gezenler

49 üye şu anda sitede. Ayrıca 1617 kişi de sitede dolaşıyor.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar