umutlora Lora, 24 yaşında
İstanbul, 20 Ocak 2018
sayfası fotoğrafları (2) videoları (-) günlüğü(-) sürüsü (11) aldığı yorumlar(-) yaptıkları (46)
alex
Alex, ailemizin yeni üyesi (SAHİPLENDİRMİYORUZ!!!) , Köpek, 8 aylık, Labrador Retriever
Evi:
İstanbul, Veteriner İstanbul
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü:
19-5-2017
Siteye Eklendiği Tarih:
22-08-2017 saat 18:47
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Labrador Retriever Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
-
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
yorum yazın Listelenecek bir şey bulunamadı!

Öneriler:

Bu üyemize hiç yorum yapılmamış, isterseniz siz bir yorum yazın.
umutlor...
İç dış parazit hakkında soru forum
Merhabalar. Annem Rusya'da yaşıyor. Ve orada iç dış parazit hap ve damlalar normal eczanelerde satılıyor. Ve annem kendi köpeği için bu tür uygulamaları kendi yapıyor. Bunun için ödediğim ücretleri ve ilaçların eczanede satılmadığını söylediğimde çok...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Ödediğim ücret normal mi? foruma cevap
İnanamıyorum fiyat listesi  bile var orada ve Dış parazit uygulaması 40 iç 10 yazıyor. Bu fiyatlar gerçek mi acaba
3 tane daha benzer şey. Bak
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Ödediğim ücret normal mi? forum
Köpeğimin göz çevresinde tüylerinin azaldığını fark ettim. veterinere gittim. Uyuz kapmış. iç dış paraziti 2 ay önce yapmıştık onları yeniden yaptı ve bir tane de uyuz için enjeksiyon. Hepsi 500 TLyi geçti üstelik 2-3 enjeksiyon daha yapacak onlar da...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Köpeğimin göz çevresinde tüyleri azaldı forum
Merhabalar, 8 aylık Labradorumuz var. Son zamanlarda nedense göz çevresi, göbek kısmının kenarlarındaki tüyleri sanki azaldı. Yani gabi göbeğinde az oluyor tüyleri ama ayakta dururken bile kenarları çok tüysüz görünüyor. Göz çevresi de öyle. Belki de...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Köpeğimin tüylerinin arasında siyah pireler var! foruma cevap
Tüylerinin arasına bir baktım ısırık dolu. Bari kaşınmayı durduracak bir çözüm yok mu acaba. İçim gidiyor o çırpındıkça. Yara olacak öyle kaşıyor. Damladan sonra kendiliğinden geçmesini mi bekleyeyim. Yoksa krem falan var mıdır? Ya da sakinleştirici ...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Köpeğimin tüylerinin arasında siyah pireler var! forum
Lütfen yardım edin. Köpeğimin tüylerinin arasında siyah bir şey gördüm zaten sürekli kaşınıyordu anlamalıydım. Pire mi. E bilmiyorum. Özel bir şampuan veya onun gibi bir şey alayım ne olur yardım edin çok üzüldüm.
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
patiledi
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Köpeğim DUVAR YİYOR cevabı patiledi
benim Köpeğim de duvar yiyor ama vitamin...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Köpeğim DUVAR YİYOR forum
Labrador cinsi köpeğimin her şeyi yemesine alıştım ama duvar yiyor. DUVAR. Çocuklarda bu vitamin eksikliğinden derlerdi. Bizimkinin sebebi ne? Takviye mi kullanmalıyım. Maması vitamin ihtiyacını karşılamıyor sanırım. Önerdiğiniz takviyeler nelerdir? ...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
KÖPEĞİM KEMİK YUTTU foruma cevap
zaten dışarıda bulduğu her şeyi ağzına alıyor çıkarmak için canım çıkıyor. Demek ki buna biraz alışmam gerekecek🙂
2 tane daha benzer şey. Bak
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
KÖPEĞİM KEMİK YUTTU forum
Dün köpeğime yaklaşık 4x4 santim kare şeklinde ama keskin tarafları olmayan kemik vermiş bulundum nasıl olsa yutamaz diye. Ve izliyordum da yutmasın diye. Bir saniyede yutuverdi ve kendisi bile kemiğin nereye kaybolduğunu anlamadı.Tanıdığım arkadaşla...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Kuduz aşısından sonra bana saldırdı forum
Arkadaşlar inanamıyorum. İki gün önce kuduz aşısı yaptırdık. Bugün ise haşlanmış kemik verdim. İlk kez kemik verdim ve çıldırmış gibi kemirmeye başladı. Başını okşamak için eğildiğimde ise kemiğini alacağımı sanıp bana saldırdı birkaç yerimi acıtmak ...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
burakbia sürü arkadaşı oldu.
10 tane daha benzer şey. Bak
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Köpeğime nereden mama satın almalıyım? foruma cevap
Aynen katılıyorum size. 
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Köpeğime nereden mama satın almalıyım? cevabı patiledi
[alinti] Orijinalden alıntı: chihuahual...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Köpeğime nereden mama satın almalıyım? cevabı patiledi
Biz petlebi.com ü keşfettik iki seferdir...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
patiledi
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
patiledi
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
alex fotoğraf
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Köpeğime nereden mama satın almalıyım? cevabı patiledi
Zooplus,juenpet,hızlımama güvenilir site...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Köpeğime nereden mama satın almalıyım? cevabı patiledi
Ben hepsiburada n11 ve gittigidiyor üçün...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Köpeğime nereden mama satın almalıyım? cevabı patiledi
Evet bunu ben de araştırıyorum şu an. Fi...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Tuvalet eğitiminde kafasını karıştırdık! YARDIM foruma cevap
Bakın Carrefoursada da varmış. 60x90 boyutu bize yetiyor ama ben garanti olsun diye iki tane seriyorum. Petshoplar her zamanki gibi fazlasıyla pahalı. 
2 tane daha benzer şey. Bak
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Köpeğime nereden mama satın almalıyım? forum
Bir soru daha. Köpeğim 3 aylık ProPlan mama yiyor. Bakırköy'de yaşıyoruz ve buradaki petşoplar aşırı pahalı. Proplan 12 kg. yaklaşık 260 TL. Ama internete bakıyorum 180  TL falan. Hiç internetten mama satın aldınız mı? Neden internette bu kadar ...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Tuvalet eğitiminde kafasını karıştırdık! YARDIM forum
Merhaba, 3 aylık köpeğimiz var. Kendisi bize 14 haftalıkken geldi ve aynı hafta tuvalet eğitimi mükemmel bir şekilde halledildi. Hastabezi serdim ve sadece oraya yaptı kaka çiş. Hiç yanlış yere yapmadı. Ama son 3 gündür kakasını dışarıda yapmaya başl...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Mama konusunda bir soru cevabı patiledi
Orijen benim kopegime hiç iyi gelmedi en...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Mama konusunda bir soru cevabı patiledi
Bi de proplan kullanıyoruz ama orijene g...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Mama konusunda bir soru cevabı patiledi
Proplan mamasının arkasında kilosuna gör...
08-08-2017 saat 14:26
umutlor...
Mama konusunda bir soru forum
Merhaba arkadaşlar. Yakında köpeğimiz gelecek. Aşıları yapılırken annesinden ayırmak istemedik. Şu anda 14 haftalık. Bize gelirken 15 olacak. Kilosunu tahminimce 5-12 aralığına giriyor. Şu anki ailesi Proplan'la besliyor diye Pro plan aldım, Ama arka...
08-08-2017 saat 14:26
Sürüsü ( 11 )
Sitede Gezenler

71 üye şu anda sitede. Ayrıca 1444 kişi de sitede dolaşıyor.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar