Pekingese, Köpek, 7 yaşında
İstanbul
armes985 138 kişi tutmuş
Sayfası Fotoğrafları(147) Videoları (-) Günlüğü(-) Sürüsü (537) aldığı yorumlar (38) Yaptıkları (964)
pasam
29.09.2012daha bugun tanistik yalak biseye benziyo :)01.10.2012 daha bana geleli 2 gün oldu ama şimdiden yaşam sevinçi verdin bana iyi varsın hep benimle ol emi küçük pofuduğum benim

OĞLUM ERKEĞİM YAŞAM NEDENİM BU DÜNYADAKİ TUTUNDUĞUM TEK DALSIN SEN YÜZÜMÜ GÜLDÜREN ISLAK BURNUNLA HAYATIMA ANLAM KATAN GEREKTİĞİNLE HERŞEYİ ANLAYAN AM AİŞİNE GELMEDİĞİNDE BENİ DUYMAYAN ZEKA KUPU TATLIMI TATLI HERŞEYDEN ÖNEMLİ SAFCA SADECE BENİ SEVEN SOKAK ARKADAŞIN ANNEN SEVGİLİN OLMAKTAN BUYUK MUTLULUK YAŞATAN TEK VARLIKSIN SENİ ÇOOOKK SEVİYORUM O ISLAK BURNUNU SAKIN YÜZÜMDEN CEKME HEP YÜZÜMÜ YALAYARAK UYANDIR ÖPÜCÜKLERİNLE HEP ANLAM KAT HAYATIMA , Köpek, 7 yaşında, Pekingese
Ailesi
armes985 semra karsavuran , 34 yaşında
Evi:
İstanbul
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
26-7-2012
Siteye Eklendiği Tarih:
30-09-201200:09
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Pekingese Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (62 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Evet, arıyor.
Ağırlık:
35 kg
Bir Öykümüzü Anlatayım:
aslında çok güzel bir anı değil ama dün sabah kalktığımda paşa beye yemek koydum ama hiç bişey yemiyo mama koyuyorum paşanın mamasını kediler bitiriyo peynir veriyorum
yemiyo hasta oldu sandım korktum vete gittik sağlık kontrollerdengeçti beyfendi mama yemek istemiyomuş tavuk verin dedi doktor tavugu verince kendine geldi sıpa tam bi öbirik oldu :))
bide biz beraber uyuyoruz çişi gelince agalyıp beni yalayarak uyandırması çok hoşuma gidiyo
Takma İsimleri:
YALAK AŞKIM
Sevdiği Şeyler:
yemek benle uyumak benim kuyrugum olmak bide kemik
Sevmediği Şeyler:
pusete kapatılmak, kafasına dokunulması, yıkanmak, oyuncaklarının alınması, sokakdan eve girmek
Favori Oyuncakları:
BEN ŞEKER ZEYTİN TOP KEMİKLERİ CEKYAT YASTIKLARI
Favori Yemekleri:
bizim yediğimiz herşey, özellikle muz, çilek, kavun say say bitmez
Yaptığı Numaralar:
AĞLAMA NUMARASI BİDE GEZERKEN İSTEDİĞİ YERE GİTMEK İÇİN TUVALETİMİ YAPCAM NUMARASI
Aldığı Eğitimler:
otur pati ver oyuncagi getir calismalara devam :-D
alaca
YOLDA YÜRÜRKEN ARABANIN TEKERLİĞİNİN ÖNÜNDE TAŞ ZANNEDİP AZ KALSIN ÜSTÜNE BASMAK ÜZEREYKEN BULDUM ONU BİR GÖZÜ KAPANMIŞTI AÇLIKTAN ÖLMEK ÜZEREYDİ ALDIM ONU BÜYÜTTÜM SAHİPLENDİRDİM , Kedi, 12 aylıkken aramızdan ayrıldı, Tekir Kedi
Ailesi
armes985 semra karsavuran , 34 yaşında
Evi:
İstanbul
Seni Özlüyoruz:
Seni özlüyoruzda!
ARTIK YENİ AİLESİNDE
Aramızdan Ayrılma Tarihi:
7-6-2013
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
12-6-2012
Siteye Eklendiği Tarih:
13-09-201310:55
Tür:
Kedi Klübü
Irk:
Tekir Kedi Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (81 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Kediniz Nerede Yaşıyor:
Sadece içeride
Takma İsimleri:
OBUR
Uyku Yeri:
KİMSENİN OLMADIĞI YERLER
zeytİn
zilliyle şekerin çocuklarından biri dünyanın en cadısı ama şımarıkmı şımarık arsız bir hanımefendi , Kedi, 7 yaşında, Tekir Kedi, Tekir Kedi
Ailesi
armes985 semra karsavuran , 34 yaşında
Evi:
İstanbul
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
15-3-2012
Siteye Eklendiği Tarih:
17-07-201216:30
Tür:
Kedi Klübü
Irk:
Tekir Kedi Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (270 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
1 kg
Kediniz Nerede Yaşıyor:
Sadece içeride
Bir Öykümüzü Anlatayım:
zeytinle her an eglenceli yemek yediğiniiz görmesin anında dibinizde biter zorlada azınızdan yer
çok kuçakta kaldıysa anne diye aglamak hee bide zorla kendini sevdirmek
Takma İsimleri:
kara şimşek cin
Sevdiği Şeyler:
ağızdan zorla yemek yemek kıyafet taşımak babasının üstüne atlamak
Sevmediği Şeyler:
kuma tuvaletini yapmak ve kucakta uzun süre sevilmek
Favori Oyuncakları:
ne varsa elinin altında
Favori Yemekleri:
herşey
Yaptığı Numaralar:
yalakalık
Uyku Yeri:
koltuk altları fitrin üstü benim yatagım masa üstü
bebeklerim
şeker ve zillinin ilk ve son bebişleri şeker kısırlaştırıldı :)) , Kedi, 1 aylıkken aramızdan ayrıldı, Tekir Kedi
Ailesi
armes985 semra karsavuran , 34 yaşında
Evi:
İstanbul
Seni Özlüyoruz:
Seni özlüyoruzda!
4 yavrumuz olmuştu 3 gitti bi kızım kaldı annesinin hatırası
Aramızdan Ayrılma Tarihi:
5-4-2012
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
15-3-2012
Siteye Eklendiği Tarih:
20-03-201219:16
Tür:
Kedi Klübü
Irk:
Tekir Kedi Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (317 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Kediniz Nerede Yaşıyor:
Sadece içeride
Sevdiği Şeyler:
çok minikler
Uyku Yeri:
annesinin karnı poosu
zilli
o benim yaşam kaynağım pamuğum aşkım bensiz uyumayan nazlımı nzlı tam obirik bi kız güzelik abidem :))) , Kedi, 1 yaşında aramızdan ayrıldı, İran Kedisi (Persian), Tekir Kedi
Ailesi
armes985 semra karsavuran , 34 yaşında
Evi:
İstanbul
Seni Özlüyoruz:
Seni özlüyoruzda!
PAMUK PRENSESİSİM HAYATIMIN AŞKI UGRAŞTIM SENİ YAŞATMAYA AMA OLMADI BECEREMEDİM EMANETİN BENDE ONA ÇOK İYİ BAKICAM MERAK ETME SENİ ÇOK SEVDİĞİMİ VE HİÇ UNUTMIYCAGIMI BİL BEN ŞİMDİ KİME SARILIP UYUCAM KİM BEKLİYCEK İŞTEN GELME SAATLERİMİ BANA KİM ŞEBEKLİKLER YAPICAK SENİ ÇOKKK ÖZLİYCEM
Aramızdan Ayrılma Tarihi:
6-6-2012
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
8-5-2011
Siteye Eklendiği Tarih:
12-07-201115:31
Tür:
Kedi Klübü
Irk:
İran Kedisi (Persian) Klübü - ırk bilgileri
Irk (kırma):
Tekir Kedi Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (338 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Kediniz Nerede Yaşıyor:
Sadece içeride
Bir Öykümüzü Anlatayım:
zilliyle gecen heranım eglenceli benim
Takma İsimleri:
pamuk cadıı tospik
Sevdiği Şeyler:
ben şeker sevilmek balon top ip:)
Sevmediği Şeyler:
başka evdeki kediler
Favori Oyuncakları:
herşey
Favori Yemekleri:
mama, danone, et ve et ürünleri :)
Yaptığı Numaralar:
kendini zorla sevdirmesi sevdirene kadarda susmaması
Uyku Yeri:
benim kucağam
şeker
minik oyuncu masum şeker o
Koca eşek artık o gevezemi geveze sürekli konusan aslan gibi kükreyen süper zeka bir şeytan oluş , Kedi, 8 yaşında, Soke
Ailesi
armes985 semra karsavuran , 34 yaşında
Evi:
İstanbul
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
2-5-2011
Siteye Eklendiği Tarih:
10-05-201100:38
Tür:
Kedi Klübü
Irk:
Soke Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (342 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Kediniz Nerede Yaşıyor:
Sadece içeride
Bir Öykümüzü Anlatayım:
şekerle her an eglenceli napcagı belli olmuyo sıpanın en sevdiğim özelliği anne diyip annemin boynuna sarılıp uyuması bide annemin kağatlarını çalıp saklaması
Takma İsimleri:
sıpa paşa serseri
Sevdiği Şeyler:
uyumak balığımı devirmek zilliyi sıkıştırmak
Sevmediği Şeyler:
zorla kucakta tutulmak zilliyi severken görmek
Favori Oyuncakları:
zilli :)
Favori Yemekleri:
süt mama danone dondurma
Yaptığı Numaralar:
burnumu kemirmek anne demek mam demek
Uyku Yeri:
annesine sarılıp boynuna kafasını sokup kokusunu alarak uyumak
köpük
oyuncu akıllı inatçı herkezi kendine aşık etmeyi bilen dünyalar tatlısı bi afacan benim oğlum... hergün yeni bir şey öğreniyorum seninle iyiki varsın bebeğim , Köpek, 5 aylıkken aramızdan ayrıldı, Maltese
Ailesi
armes985 semra karsavuran , 34 yaşında
Evi:
İstanbul
Seni Özlüyoruz:
Seni özlüyoruzda!
canım oğlum herşeyimdin sen benim yaşam nedenimdin şimdi yoksun seni o kadar çok ösledimki kokun her yerde böle olmasını hiç istemedim sen bu hayatda tek limandın keşke beraber yaşlanabilseydik sana sahp çıkmayı başaramadım kendimden nefret ediyorum umarum çok mutlusundur
Aramızdan Ayrılma Tarihi:
5-2-2011
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
19-8-2010
Siteye Eklendiği Tarih:
25-11-201000:07
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Maltese Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (159 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
4 kg
Bir Öykümüzü Anlatayım:
hastalanmıştım anladığında ben iğleşene kadar yanımdan ayrılmadı...
Süt içmesi için plastik bişeye süt koydum onu yarım saat sonra bitirdikten sonra tekrar istediğini belli etmek için kabı ağzıyla alıp halının üstüne getirdi bende kızdım çabuk getir bana diye kızdığımı anlayınca gidip yatağımın içine saklamış :)))

Her sabah kalktığımda işe gitmek için hazırlanırken ışığı açtığım an beyfendi patileriyle gözlerini kapatıyo uyucakmış beyfendi :))
sevdiği bişey varsa ve onu elinden almaya çalışıyosam odamın kapısının arkasına saklar aynı zamanda kendi odası olur bi gelirim kapının arkası dolu :))
Park, Gezi Alanları:
g.o.paşadaki her yerde
Takma İsimleri:
panda, küçük adam
Sevdiği Şeyler:
oyun oynamak dışarıya cıkmak beni kemirmek ayağımdaki
Sevmediği Şeyler:
yanlız kalmak, oyuncaklarının alınması kızmak banyo yapmak
Favori Oyuncakları:
top terlik çorap kemik ayak el
Favori Yemekleri:
eti puf turşu elma yoğurt vs.
Yaptığı Numaralar:
topu attığımızda geri getirmek, misafirleri karşılamak ve heycandan işemek öpüück vermek ayağımzdaki çorapları cıkarmak ayağımzdaki terlikleir cıkarıp saklamak eve işediğinde hemen kaçmak
Aldığı Eğitimler:
wc. anne demek otur kalk uykusu geldiğinde patileriyle gözlerini kapatmak
Sahiplendiriyorum, Trabzon petbul ilanına cevap.
armes985
04-12-2013 14:08
Hala sahip ariyomusunuz
SİNCAP petbul ile yeni yuvasını buldu.
armes985
04-12-2013 14:08
armes985
04-12-2013 14:08
yokmu almak isteyen ya sokaga salınıcak yoksa
1 tane daha benzer şey. Bak
armes985
04-12-2013 14:08
SİNCAP
patiledi
armes985
04-12-2013 14:08
karışık fotoğraf
armes985
04-12-2013 14:08
karışık fotoğraf

İYİKİ DOGDUN

Sayfası ( - )  

patiledi
armes985
08-05-2014 23:39
leo2015 sürü arkadaşı oldu.
armes985
08-05-2014 23:39
28 tane daha benzer şey. Bak
leo2015 sürü arkadaşı oldu.

tuttuk sizi :)

Sayfası ( - )  

28 tane daha benzer şey. Bak
leo2015 sürü arkadaşı oldu.

tuttuk sizi :)

Sayfası ( - )  

28 tane daha benzer şey. Bak
leo2015 sürü arkadaşı oldu.

hayırlı akşamlarrr

Sayfası ( - )  

28 tane daha benzer şey. Bak
leo2015 sürü arkadaşı oldu.

Hoşgeldiniz, sizi tuttuk.

Sayfası ( - )  

28 tane daha benzer şey. Bak
Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 90884 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

7 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar