Boxer, Köpek, 12 yaşında
İstanbul
Sayfası Fotoğrafları(50) Videoları (-) Günlüğü(-) Sürüsü (785) aldığı yorumlar (92) Yaptıkları (44)
neco
dünyanın en iyi kalpli ve en oyuncu köpeği. herkesi ve herşeyi sever:) hayatımızın en renkli beyazı!!! , Köpek, 12 yaşında, Boxer
Ailesi
bzzz zeynep & burak övünç , 47 yaşında
Evi:
İstanbul
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
28-3-2006
Siteye Eklendiği Tarih:
03-03-200714:29
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Boxer Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (45 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Evet, arıyor.
Ağırlık:
32 kg
Park, Gezi Alanları:
istinye sırtları, belgrad ormanı
Takma İsimleri:
necotti
Sevdiği Şeyler:
herşey!!!
Sevmediği Şeyler:
tekerlekli bavullar:)
Favori Oyuncakları:
çekiştirebileceği her şey
Favori Yemekleri:
tüm yiyecekler
Aldığı Eğitimler:
temel
afet
Cadı Afeeeettt!!!! oğlumun belalısı! Evin patronu! birde artık genç bir kız:) , Kedi, 11 yaşında, Chinchilla
Ailesi
bzzz zeynep & burak övünç , 47 yaşında
Evi:
İstanbul
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
13-3-2007
Siteye Eklendiği Tarih:
19-04-200713:34
Tür:
Kedi Klübü
Irk:
Chinchilla Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (85 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
5 kg
Kediniz Nerede Yaşıyor:
Sadece içeride
Bir Öykümüzü Anlatayım:
Hanım kızımız dışarı çıkmıyor ama dışarıdaki tüm kediler balkonun altında bekliyorlar valla. Kimisi neco'yu bile göz ardı ederek balkona tırmanıyo! sonra evin içinde neco ve gelen sokak kedisi koşuşturmacası yaşanıyo:) Afet hanım kitaplığın üstünden seyrediyo bu komediyi.
Takma İsimleri:
cadı
Sevdiği Şeyler:
neco'yu dövmek, evin içinde deli fişek gibi koşuşturmak
Sevmediği Şeyler:
taranmak ve yalanmak
Favori Oyuncakları:
neco
Yaptığı Numaralar:
hayatı numara:)
Uyku Yeri:
koltukların tepesi
semay sürü arkadaşı oldu.

Neco, doğum günün kutlu olsun. Nice yıllaraa:))

Deniz ve Eda.

Sayfası ( - )  

benzerolaysayi-16-9630 tane daha benzer şey. Bak
semay sürü arkadaşı oldu.

http://www.petarkadas.com/grup/sdsdasdasdsaassdsassada/forum/konu/102349
Bakarsanız seviniriz :)
not:grup tanıtımı değildir boxer larla ilgili bir konudur...

Sayfası ( - )  

Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 86548 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

8 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar