Kaplumbağa, Sürüngen, 11 yaşında
İstanbul
celinee 73 kişi tutmuş
Sayfası Fotoğrafları(21) Videoları (-) Günlüğü(-) Sürüsü (857) aldığı yorumlar (68) Yaptıkları (3)
Şikayet Et
yosun
sessız kendısı ole suyun altında yatıo hep,mıdye onu tamalıo valla haylazlık konusunda uyumludur benim yawruları :)). . , Sürüngen, 11 yaşında, Kaplumbağa
Ailesi
celinee Selin Köknar , 29 yaşında
Evi:
İstanbul
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
1-8-2007
Siteye Eklendiği Tarih:
13-09-200711:38
Tür:
Sürüngen Klübü
Irk:
Kaplumbağa Klübü
Irk Ayrıntı:
kırmızı yanaklı su kaplumbağası
Çok Tatlı(mı)?
-
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Bir Öykümüzü Anlatayım:
bı gun ole oturuodum oturma odasında baktım tık tık sesler gelıo megersem okadar cosmus okadar hızlı yuzuomuskı yuzdugu yerın altındakı taslar etrafa sacılmıs bıde dısarı cıkmaya calısıo heycanlı heycanlı :D
Takma İsimleri:
sakin, yassı, bebişim
Sevdiği Şeyler:
su yuzeyınden kafasını cıkarıp bakmak
Sevmediği Şeyler:
ona dokunmam :(
Favori Yemekleri:
bı cesıt yemegı var zate, stick, karides, arada kıyma veriyorum :D
Yaptığı Numaralar:
sanki kaptan cıkabılecekmıs gıbı kaba toslayıp hala yuzmeye calısması :D
Şikayet Et
midye
benım melegım ..kaplıkler bıkac ay sora olebılıyo veya kıs uykusuna yatabılıyorlarmıs..gozum ustlerınde olcekler dıe cok korkuom...:( , Sürüngen, 11 yaşında, Kaplumbağa
Ailesi
celinee Selin Köknar , 29 yaşında
Evi:
İstanbul
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
1-8-2007
Siteye Eklendiği Tarih:
13-09-200711:38
Tür:
Sürüngen Klübü
Irk:
Kaplumbağa Klübü
Irk Ayrıntı:
kırmızı yanaklı su kaplumbağası
Çok Tatlı(mı)?
-
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Bir Öykümüzü Anlatayım:
ıkısı bırden uyuyolarmıs odum koptu..:(..olduler sandım..allaha sukurkı hala yasıolar..veya kıs uykusuna yattılar sanıom hep kaplarını sallıom uyansınlar dıe :D
Takma İsimleri:
haylaz, annesinin gülü :), topik
Sevdiği Şeyler:
emınımkı elıme almamam onun en sevdıgı seydır :), pıtı pıtı yüzmek :D
Sevmediği Şeyler:
herkesinde bildigi gibi onu elime almamdan hic hoslanmaz
Favori Yemekleri:
yawrum zate bı cesıt maması var, stick, kıyma, karideste alcam :D
Yaptığı Numaralar:
cok haylaz gelip gelip kafasını uzatıyo bana bakıo, suyunda bi rahat durmuyor yosunun ustune cıkıo hep velet :D
puantiye sürü arkadaşı oldu.
celinee
24-03-2011 13:13
2 tane daha benzer şey. Bak
puantiye sürü arkadaşı oldu.

Çok teşekkürler, ama annem 17 ekimde doğum yaptığı için bir süredir ilgilenemedi sayfamla. O nedenle geç cevap verebiliyor. Kusura bakmayın...

Sayfası ( - )  

2 tane daha benzer şey. Bak
puantiye sürü arkadaşı oldu.

tesekur edıyorum selıncım cok mercı

Sayfası ( - )  

2 tane daha benzer şey. Bak
puantiye sürü arkadaşı oldu.

bırure gozden kaybolurlarsa uzulmeyın benımde wardı cok uzun sure gıttı aradık taradık bulamadık sonra annem ewı dupururken cok kuytu bı yerde buldu.zaten acıkınca gelıyolarmıs.

Sayfası ( - )  

2 tane daha benzer şey. Bak
puantiye sürü arkadaşı oldu.

bırure gozden kaybolurlarsa uzulmeyın benımde wardı cok uzun sure gıttı aradık taradık bulamadık sonra annem ewı dupururken cok kuytu bı yerde buldu.zaten acıkınca gelıyolarmıs.

Sayfası ( - )  

2 tane daha benzer şey. Bak
puantiye sürü arkadaşı oldu.

benje on nurama--kaplumbagalar ::)

Sayfası ( - )  

2 tane daha benzer şey. Bak
Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 85965 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

8 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar