İngiliz Bulldog, Köpek, 8 yaşında
Ankara
cilekdeniz06 98 kişi tutmuş
Sayfası Fotoğrafları(15) Videoları (-) Günlüğü(-) Sürüsü (851) aldığı yorumlar (14) Yaptıkları (870)
cilek
tatlı,sempatik,oyuncu,uyumlu,homidi gırtlak,cirkin güzeli,korkunc ama duygusal ve çok ama çok akıllı , Köpek, 8 yaşında, İngiliz Bulldog
Ailesi
cilekdeniz06 kazım deniz , 49 yaşında
Evi:
Ankara
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
14-4-2011
Siteye Eklendiği Tarih:
14-02-201202:50
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
İngiliz Bulldog Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (78 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
18 kg
Park, Gezi Alanları:
bize heryer ankara
Takma İsimleri:
beton, dombili,
Sevdiği Şeyler:
bütün topla oynan spor dalları :)
Sevmediği Şeyler:
limon
Favori Oyuncakları:
ayıcıgı, top
Favori Yemekleri:
taze fasülye, zeytinyaglılar, dalak,
Yaptığı Numaralar:
hepsi
Aldığı Eğitimler:
tüm egtimleri tam

merhaba tam olarak suan ne kadarlık kızımız

Sayfası ( - )  

çilek
benzerolaysayi-12-25967 tane daha benzer şey. Bak
çilek petbul ile yeni yuvasını buldu.
cilekdeniz06
02-02-2015 18:26
cilekdeniz06
02-02-2015 18:26
çilek
patiledi
cilekdeniz06
02-02-2015 18:26
'urgup 0813' patiledi
cilekdeniz06
02-02-2015 18:26
cilekdeniz06
02-02-2015 18:26
ben iki tanesine talibim evli bir kız çocuk babasıyım yani sorumlulugu bilirim 05337417943
cilekdeniz06
02-02-2015 18:26
can kardeşim hak veriyorum sana ben sana verecegim tafsiye eline uzun bi deynek al ucuna kola ve ya pet şişesi tak sokak hayanı yanına geldi zaman o deynegi yere 2 veya 3 kere sesli bişekil de vur o ses diger hayvanları korkutup kaçmasını saglayacak ...
su içtikten sonra.. foruma cevap
cilekdeniz06
02-02-2015 18:26
sen bardak kırdıgın zaman anne sana su vermemezlik mi yapdı acaba onun acısımı bu ?

 
zeyneponan üye sayfasına yorum
cilekdeniz06
02-02-2015 18:26
dilini severim senin çok tatlısın mşl
cilekdeniz06
02-02-2015 18:26
güncel. ya allah aşkına istanbul uyuma nolur vallaha istanbulda olaydım o kadın cagızı da o yavruyuda sıkındın da bırakmazdım ama inş bi yardım sever cıkar
1 tane daha benzer şey. Bak
çilek petbul ile yeni yuvasını buldu.
cilekdeniz06
02-02-2015 18:26
İngiliz Buldog, Ankara petbul ilanına cevap.
cilekdeniz06
02-02-2015 18:26
buradan kazım beye çok ama çok teşekkür ederim bana bir köpek deyil evlat verdi bagışladı türkiyeyi verseydi bukadar huzur ve mesut olamazdım
cilekdeniz06
02-02-2015 18:26
çilek
telcontar sürü arkadaşı oldu.
cilekdeniz06
02-02-2015 18:26
36 tane daha benzer şey. Bak
telcontar sürü arkadaşı oldu.

hoşgeldiniz, tuttuk sizi:)

Sayfası ( - )  

36 tane daha benzer şey. Bak
telcontar sürü arkadaşı oldu.

hoşgeldiniz tuttuk sizi :))

Sayfası ( - )  

36 tane daha benzer şey. Bak
telcontar sürü arkadaşı oldu.

merhaba bende yeniyim :)

Sayfası ( - )  

36 tane daha benzer şey. Bak
telcontar sürü arkadaşı oldu.

sürümüze hoşgeldiniz tuttuk sizi..

Sayfası ( - )  

36 tane daha benzer şey. Bak
Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 89755 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

28 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar