Rottweiler, Köpek, 6 yaşında
Ankara
denixex 28 kişi tutmuş
Sayfası Fotoğrafları(21) Videoları (-) Günlüğü(-) Sürüsü (110) aldığı yorumlar (7) Yaptıkları (568)
şef
o benim oğlumn , Köpek, 6 yaşında, Rottweiler
Ailesi
denixex deniz ertaş , 24 yaşında
Evi:
Ankara
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
15-7-2013
Siteye Eklendiği Tarih:
18-10-201321:46
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Rottweiler Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (13 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Favori Yemekleri:
et, kemik
Aldığı Eğitimler:
otur, bekle, hayır,
denixex
15-02-2014 21:43
1.5 - 2 yaşına gelmesini bekliyorum bende kişiliğinin oturması ve daha sert olması için
1 tane daha benzer şey. Bak
denixex
15-02-2014 21:43
hava karardıktan sonra bahçeye kimseyi yaklaştırmıyor , acayip korumacı oluyor , en ufak bir seste hemen dikkat kesilip hırlayıp havlıyor , ama sabahları öyle değil , hurdacılar-arabalar-ve kedi köpek dışında kimseye havlamayı geçtim , bakmıyor bile ...
denixex
15-02-2014 21:43
En iyisini yapmışsınız sosyalleştirerek....
denixex
15-02-2014 21:43
kaygınız onu birisi alıp götür se sesini...
denixex
15-02-2014 21:43
Köpeğiniz henüz küçük,gelişimini tamamla...
denixex
15-02-2014 21:43
up
4 tane daha benzer şey. Bak
denixex
15-02-2014 21:43
gezdirirken falan insanları görünce kuyruk sallayıp kendini sevdirmeye çalışıyor , heyecanlanıyor falan , daha ne zaman belli bir seviyede durmaya başlayacak insanlara , bu davranışlarından hiç hoşlanmıyorum çünkü , rottweiler mı golden mı belli deği...
patiledi
denixex
15-02-2014 21:43
denixex
15-02-2014 21:43
genede bir götürüp röntgen çektirsem mi ki , yoksa direk bende bu ilaçtan alıp versem mi ?röntgeni ne kadara çektirdiniz ?
denixex
15-02-2014 21:43
bazen normal yürüyor gibi , ama bazen sağ kalçasında çıkık var gibi garip yürüyor , ve çabuk yoruluyor , sanırım kalça çıkığı var oğlumda :( ankara veteriner fakültesi dışkapı buraya götürmeyi düşünüyorum , daha önce buraya giden arkadaşlar varsa yar...
denixex
15-02-2014 21:43
durum başlıktaki gibi arkadaşlar , epey sinir oluyorum bu duruma ve gerçekten artık canımı acıtacak şekilde ısırıyor , ellerim kollarım falan kanıyor , tasmasıyla bahçeye bağlarken ve çözerken + ağzına yerde birşey alıyor mesela kemik falan , bende y...
denixex
15-02-2014 21:43
benimkide misafir falan geldimi acayip heyecanlanıyor ve üstlerine atlamaya çalışıyor , bakalım nasıl düzelecek bu davranışı :(
denixex
15-02-2014 21:43
Genelde benzediğimizi söylerler :)
denixex
15-02-2014 21:43
Elma armut meselesi alışana kadar yapmal...
denixex
15-02-2014 21:43
valla ben ne yaptıysam ağzındaki şeyleri alamıyorum , ama mesela yerde birşey gördü onu alacağı zaman hayır diyince almıyor, hatta önüne kadar getiriyorum hayır bunu almayacaksın diyorum almıyor ama ben görmeden alınca ağzından vermiyor , aynı şeyi k...
1 tane daha benzer şey. Bak
denixex
15-02-2014 21:43
Aslan oğluş :)
Rottweiler gruba katılma
denixex
15-02-2014 21:43
şef fotoğraf yorum
denixex
15-02-2014 21:43
kırma değil , annesini babasını gördüm :)
1 tane daha benzer şey. Bak
şef fotoğraf yorum

tutum sizi sizde tutarsaniz sevinirim :)

Sayfası ( - )  

kırma değil , annesini babasını gördüm :)
1 tane daha benzer şey. Bak
Köpeğim korkuyor mu? foruma cevap
denixex
01-03-2014 17:59
benimkide 7 aylık oldu , ama küçüklüğünden beri cinsiyet ırk yaş ayırmadan bütün köpeklere havlıyor ve saldırmaya çalışıyor , bence sizinkinin davranışı daha iyi , şuanken bile bazen zor zabdediyorum , büyüyünce işler dahada zorlaşacak
denixex
01-03-2014 17:59
haklısınız salmasam daha iyi aslında , pek sözde dinlemiyor zaten salınca
3 tane daha benzer şey. Bak
denixex
01-03-2014 17:59
önceden yoktu böyle bir davranışı , bu aralar arabalara havlayıp saldırmaya çalışıyor , neden olmuş olabilir ?
denixex
01-03-2014 17:59
gayet iyi ve iri bence :)
kursat001 sürü arkadaşı oldu.
denixex
01-03-2014 17:59
16 tane daha benzer şey. Bak
patiledi
denixex
01-03-2014 17:59
patiledi

Tutuldunuz sizde bizi tutarsanız sevınırız.:)

Sayfası ( - )  

patiledi

Merhabalar tutuldunuz tutar mısınız bizi.

Sayfası ( - )  

patiledi

Tutuldunuz sizde bizi tutarsanız seviniriz.:)

Sayfası ( - )  

patiledi

Tuttuk :)

Sayfası ( - )  

Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 91461 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

24 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar