Tekir Kedi, Kedi, 6 yaşında
Ankara
durant16 5 kişi tutmuş
Sayfası Fotoğrafları (-) Videoları (-) Günlüğü(-) Sürüsü (7) aldığı yorumlar (2) Yaptıkları (21)
karamel
çok iyi bir oyuncu,kendini çok sevdirmez tatlı kedicik karamel... , Kedi, 6 yaşında, Tekir Kedi
Ailesi
durant16 batuhan ergün , 25 yaşında
Evi:
Ankara
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
13-10-2013
Siteye Eklendiği Tarih:
19-10-201316:43
Tür:
Kedi Klübü
Irk:
Tekir Kedi Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (36 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
1 kg
Kediniz Nerede Yaşıyor:
Sadece içeride
Takma İsimleri:
karikari
Sevdiği Şeyler:
parmak ısırmak, mama yemek, kestirmek
Sevmediği Şeyler:
okşanmak
Favori Oyuncakları:
fare
Favori Yemekleri:
maması
Yaptığı Numaralar:
saklanmak :p
Uyku Yeri:
kucak, yatağı
durant16
13-10-2013 23:04
1 ay idare edebildi.maalesef hayatını kaybetti.
2 tane daha benzer şey. Bak
durant16
13-10-2013 23:04
Bugün bulduk gözleri kulakları kapalı belli ki bugün doğmuş daha üstünü örttük epey uyudu ama biberon şırınga bulamadık akşam olduğu icin elimizle pamukla emdirmeye çalıştık ne kadar vermemiz gerektiğini bilmiyoruz su verdik ilik biraz bunları verip ...
durant16
13-10-2013 23:04
tırnaklarını epeydir kestirmiyorum seviyim diye alttan tutup bana doğru çevirirken dudağıma tırmık attı..üst dudağımın köşesinde bi çizik oldu hafif hafif kanıyor acı falan yok gibi neredeyse ama asıl önemli olan 2 gün sonra tatile gidicem nasıl geçi...
Karamel petbul ile yeni yuvasını buldu.
durant16
13-10-2013 23:04
Karamel'E Yuva Aranıyor, Bursa petbul ilanını patiledi
durant16
13-10-2013 23:04
durant16
13-10-2013 23:04
Karamel
durant16
13-10-2013 23:04
benimkisi de dişi 4.5 ayı geçmiştir diye tahmin ediyorum ama kızgınlığa dair birşey göremedim tabii sürtünme falan varda oda arada uyuklarken geliyo dizime falan sürtüyo sonra uyuyo gidip,marta girdik benim kedide birşey yok hala neden acaba ?
durant16
13-10-2013 23:04
veterinere gidip kedim kızgınlığa girmedi demek saçma olur girmiyosa girmesin sorun yok bu iyi bişey değil mi sonuçta :D
1 tane daha benzer şey. Bak
durant16
13-10-2013 23:04
Benim dişi kedi tam kaç aylık bilmiyorum veteriner temmuzdur falan dedi malum 1 gün kaldı marta ama benimkinde hiçbir değişiklik yok her zamanki gibi uyuyor uyanıyor koşturuyor sadece bugün biraz garip hareketler sezdim oda kızgınlıkmıdır bilmiyorum ...

tuttuk sizi sizde bizi tutarmısınız

Sayfası ( - )  

Benim dişi kedi tam kaç aylık bilmiyorum veteriner temmuzdur falan dedi malum 1 gün kaldı marta ama benimkinde hiçbir değişiklik yok her zamanki gibi uyuyor uyanıyor koşturuyor sadece bugün biraz garip hareketler sezdim oda kızgınlıkmıdır bilmiyorum ...

tuttuk sizi, hoşgeldiniz :)

Sayfası ( - )  

Benim dişi kedi tam kaç aylık bilmiyorum veteriner temmuzdur falan dedi malum 1 gün kaldı marta ama benimkinde hiçbir değişiklik yok her zamanki gibi uyuyor uyanıyor koşturuyor sadece bugün biraz garip hareketler sezdim oda kızgınlıkmıdır bilmiyorum ...
durant16
20-10-2013 01:02
Bizdeki kedi topkasan 1 dakika kucakta durmamistir bizdekide yavru gittikce olgunlasir herwlde hep boyle yapmaz
pasaaskim sürü arkadaşı oldu.
durant16
20-10-2013 01:02
6 tane daha benzer şey. Bak
durant16
20-10-2013 01:02
ilk kez kedi bakma deneyimim olucak sokak kedisi bu yavru daha kaç aylık bilmiyorum ama neler yapmam gerekli tam sağlıklı olması için ?birde kısırlaştırma nasıl bir olay fiyatı ne kadar ?
Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 91358 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

23 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar