,
İstanbul
erhan12 51 kişi tutmuş
Sayfası Fotoğrafları(1) Videoları (-) Günlüğü(-) Sürüsü (314) aldığı yorumlar (40) Yaptıkları (633)
...votka... fotoğraf yorum

Sürümüze hoşgeldiniz.Petleriniz çok şeker Maşallah.Tutuldunuz...:)

Sayfası ( - )  

bu arada sizinkiside çok tatlı bunlara benziyo hepsi böyle olmuyo :))
benzerolaysayi-8-846286 tane daha benzer şey. Bak
erhan12
17-02-2013 15:01
bilemedim valla artık 6 aylık diyen de bilinçli birisiydi hangisi acaba :)
2 tane daha benzer şey. Bak
erhan12
17-02-2013 15:01
sevda papağanı aldım eğitilmiş 6 aylık dedi ama ne kadar doğru bilmiyorum yardım ederseniz sevinirim resimlerden anlıyan varsa söyleyebilir tahminini...
paşa fotoğraf
erhan12
17-02-2013 15:01
...votka... fotoğraf yorum
erhan12
17-02-2013 15:01
ewet öyleydii :/
findik fotoğraf yorum
erhan12
17-02-2013 15:01
çok tatlı böylesini bulmak zor inş. bizede allah nasip eder böyle bi cocker :)
şanslı fotoğraf yorum
erhan12
17-02-2013 15:01
çok tatlıı maşşallahh :) bende çok istiyorum cocker beslemiyii karar verdim inş...
...votka... fotoğraf yorum
erhan12
17-02-2013 15:01
bu arada sizinkiside çok tatlı bunlara benziyo hepsi böyle olmuyo :))
1 tane daha benzer şey. Bak
benvolki sürü arkadaşı oldu.
erhan12
17-02-2013 15:01
38 tane daha benzer şey. Bak
benvolki sürü arkadaşı oldu.

çok üzüldüm.açıklamada yoktu.yine de tutuyorum onu.ne zaman ve neden ayrıldı acaba

Sayfası ( - )  

38 tane daha benzer şey. Bak
benvolki sürü arkadaşı oldu.

hoşgeldiniz.tuttuk sizi

Sayfası ( - )  

38 tane daha benzer şey. Bak
benvolki sürü arkadaşı oldu.

Mutlu yıllar Votka :))

Sayfası ( - )  

38 tane daha benzer şey. Bak
benvolki sürü arkadaşı oldu.

iyiki doğdun tatlımmm :)

Sayfası ( - )  

38 tane daha benzer şey. Bak
Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 92610 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

13 üye şu anda sitede. Ayrıca 1419 kişi de sitede dolaşıyor.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar