Bilgilendirme

Başlatan emre böler · 1 Cevap
Avatar

emre böler


5 yıl önce

Gönderildi: 4 yıl önce
1 ay önce elimde orijen puppy 13kg kaldığını söylemiştim. www.orijen.ca adlı site orijenin kendi sitesi. Sitede garanti adında bir bölüm var. O bölümde "Ürünlerin köpek yada sahibi tarafından sevilmemesi durumunda ürünün kalan miktarının iade edebilirsiniz" gibi bir ifade var. Hem ingilizcesinde hemde türkçe seceneginde ayni bilgi mevcut. Bende bunun üzerine zooplus a mail attim ve durumu aktardım. Onlarda distribütör ile görüşmeleri gerektiğini söylediler bana. Aradan 1-2 gün geçti ve şadanlar(acana ve orijen distribütörü) veterineri beni aradı. İadenin soz konusu olmadığını, www.orijen.ca sitesinin kendilerini baglamadigini söyledi ve bana saklama kovası ve pasifica numunesi gönderdiler. Fakat ben bu durumu sindiremedim ve orijen in kanada daki merkezine guzel bir mail attim durumu belirttim. Sitelerindeki bilginin aslı yoksa kaldirmalari gerektiğini belirttim. Aradan 4 gün gectikten sonra Şadanlar beni aradı ve herhangi bir aciklama yapmadan mamayı degistirmek istediklerini belirttiler. Adresime kargoladilar. Asıl mesele şu evet ben mağdur olmadım ama hakkımı almak için bu kadar ugrasmak gercekten cok komik. Sizde hakkınızı her zaman kollayın.
Mama almak gibi bir derdim yoktu. Bu tarz firmalar biz hakkımızı kovaladigimiz sürece kalitelerini gelistirmeyecekler.

emre böler Katıldı: 5 yıl önce

Gönderildi: 4 yıl önce
Biraz daha kalsın.