Amerikan Cocker Spaniel, Köpek, 9 yaşında
Samsun
fulya52 52 kişi tutmuş
rüzgar
oyun canavarı,oğluşum:) , Köpek, 9 yaşında, Amerikan Cocker Spaniel
Ailesi
fulya52 fulya eyupoğlu , 30 yaşında
Evi:
Samsun
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
1-9-2010
Siteye Eklendiği Tarih:
18-08-201318:39
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Amerikan Cocker Spaniel Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (15 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Evet, arıyor.
Ağırlık:
12 kg
Bir Öykümüzü Anlatayım:
hergün başka bir şirinlik hadisesi anlatmakla bitmz:)
Park, Gezi Alanları:
gençlik parkı, atakum sahili, evimizin bahçesi
Takma İsimleri:
aşkıtom :)
Sevdiği Şeyler:
oyun oynamak, gezmeye çıkınca 20ye yakın işaret bırakmak
Sevmediği Şeyler:
kulaklarına üflenmesi ve sprey sesinden nefret eder
Favori Oyuncakları:
plastik topu ve yastığı
Favori Yemekleri:
ödül krakeri ve salatalık..salatalık versem günd 1kg yer herhalde :)
Yaptığı Numaralar:
dışarı çıkmak için bacakların arasından dolanma, sabah cişe gitmek için gelip yanına uzanıp yüzünü koklama:)
Aldığı Eğitimler:
tuvalet eğiitimi, temel itaat eğitimi
manken
araba çarpmış halde yerde çok saygıdeğer Ceyhan ablamız tarafından bulunmuş tedavi ettirilmiş kısırlaştırılmış.3 gün sonra sokaga salarım diye belediye bulup tekrar ameliyat ettirmesin diye küpe taktırmış .evindeki 3 patisiyle de anlaşamayınca(bu kızımız cok ürkek çok korkak )ablasına bırakmış.tam 7 ay gide gele bakmış sevgiyle büyütmüş zilliyi.ablası su an tasınıyor zaten yanında giden 3 kuçusu var.. zilliyi de sahiplendirmek istedi..sans bu ki ben başka bir kuçu sahiplenme niyetiyle gitmişken bana zilliyi gösterdi.o kadar cana yakındı ki dayanamadım artık benim can yoldaşım herşeyim.. , Köpek, 5 yaşında, Labrador Retriever, Pappilon
Ailesi
fulya52 fulya eyupoğlu , 30 yaşında
Evi:
Samsun
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
10-10-2013
Siteye Eklendiği Tarih:
23-10-201321:43
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Labrador Retriever Klübü - ırk bilgileri
Irk (kırma):
Pappilon Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (2 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
7 kg
Bir Öykümüzü Anlatayım:
sahilde gezerken kızımın tasması arkadaşımın elindeydi,bir anda tasma kaçtı elinden akıllı kızım da etrafımızda koşup zıplayıp bacağımın arasına geldi yattı:)gel kızım demem yetti ona,halbuki yakında bir kedi vardı ama çağırınca hemen geldi
Park, Gezi Alanları:
atakum sahil.
Takma İsimleri:
güzel gözlüm
Sevdiği Şeyler:
sevilmek çok sevilmek hep sevilmek
Sevmediği Şeyler:
elektrik süpürgesi.
Favori Yemekleri:
sosis, peynir
Yaptığı Numaralar:
ayakta uzun süre kalıyor, yakalamaca cok seviyor
Aldığı Eğitimler:
tuvalet.temel itaat
yavrupatiler
zor durumdalar , Köpek, 5 yaşında
Ailesi
fulya52 fulya eyupoğlu , 30 yaşında
Evi:
Samsun
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
8-10-2013
Siteye Eklendiği Tarih:
13-10-201315:42
Tür:
Köpek Klübü
Çok Tatlı(mı)?
-
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
paşa
ıslıkla herkesi yanına çağırabilir:) , Kuş, 6 yaşında, Muhabbet Kuşu
Ailesi
fulya52 fulya eyupoğlu , 30 yaşında
Evi:
Samsun
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
1-2-2013
Siteye Eklendiği Tarih:
18-08-201319:37
Tür:
Kuş Klübü
Irk:
Muhabbet Kuşu Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (12 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Evet, arıyor.
Kuşunuz Nerede Yaşıyor:
Bazen kafeste, kuşhanede bazen serbest
Bir Öykümüzü Anlatayım:
elime gelmiş yine kendini sevdiriyordu tatlışım onun boynunu okşarken o uyudu ben de uyuyakalmışım gidip kafesinin üstünde uyumaya devam etmiş.şımarık şey:)
Takma İsimleri:
şımarık kuş
Sevdiği Şeyler:
kafaya tırmanmak, yanaktan öpücük almak
Sevmediği Şeyler:
kafesine aniden yaklaşılması
Favori Oyuncakları:
halkalı zil oyuncağı
Favori Yemekleri:
marul, yeşil salata
Yaptığı Numaralar:
ıslık çalma
Konuşuyor mu, Söylediği Birkaç Şey:
canım diyebiliyor sadece:)
Kendisini Sevdiriyor mu?
kuyrugunu cekmediğiniz sürece seve seve:)
fulya52
29-10-2013 19:07
??
leo petbul ile yeni yuvasını buldu.
fulya52
29-10-2013 19:07
patiledi
fulya52
29-10-2013 19:07
rüzgar fotoğraf yorum
fulya52
29-10-2013 19:07
teşekkr ederm :)o da yaramaz bi yakışıklı:)
fulya52
29-10-2013 19:07
köpeklerin illa ki çiftleştirilecekse en erken 3.kızgınlıkta eşleştirilmesi uygun..
1 tane daha benzer şey. Bak
fulya52
29-10-2013 19:07
bence köpeğiniz yorulmaya ihtiyacı var:) köpeklere fısıldayan adamı muhakkak duymuşsunuzdur..özellikle sizin tatlı yaramazınz soğuk iklime alışkın ve evde sıcakta sizle durdukçadaha çok daralıyor,ısınarak harcayacağı enerji de içinde hapsoluyor..bu y...
1 tane daha benzer şey. Bak
fulya52
29-10-2013 19:07
güncell
misha fotoğraf yorum
fulya52
29-10-2013 19:07
sana kırmızı çok yakışıyo misha :)yerim patilerini
patiledi
fulya52
29-10-2013 19:07
patiledi
fulya52
29-10-2013 19:07
patiledi
fulya52
29-10-2013 19:07
fulya52
29-10-2013 19:07
kediye saldırdı !! yardim!! grup forumuna cevap
fulya52
29-10-2013 19:07
 kediyi köpeğinz farkettiğinde bence hemen o anda uyarmanız gerek,atağa geçmeden yani(muhakkak beden dili değişir,mesela kulakları dikleşir kuyruk sabitlenir vs..kedisi olan birinden bence yardım alın.köpeğinizi kucağınıza alıp sıkıca tutup o atak ya...
prenssmadi sürü arkadaşı oldu.
fulya52
29-10-2013 19:07
30 tane daha benzer şey. Bak
prenssmadi sürü arkadaşı oldu.

hoşgeldiniiiiiz

Sayfası ( - )  

30 tane daha benzer şey. Bak
prenssmadi sürü arkadaşı oldu.

Sürümüze hoşgeldinizz:)

Sayfası ( - )  

30 tane daha benzer şey. Bak
prenssmadi sürü arkadaşı oldu.

Hosgeldiniz.

Sayfası ( - )  

30 tane daha benzer şey. Bak
prenssmadi sürü arkadaşı oldu.

Hosgeldiniz tuttuk sizi:)

Sayfası ( - )  

30 tane daha benzer şey. Bak
prenssmadi sürü arkadaşı oldu.

grubumuza hoşgeldiniz, tuttuk sizi :)

Sayfası ( - )  

30 tane daha benzer şey. Bak
Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 90619 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

24 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar