Toplam 9257 tane grup var.

yeni açılanlar

popüler

alfabetik

5 yaşında dişi bir golden sahibi oldum bir hafta önce. daha önce hiç köpek bakmadım ve bazı endişele...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

İlk kez golden sahiplenenler için yardım

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

üye sayısı:  2    -  forum sayısı:  1  

Scottish fold kedilerinin bakım zorlukları, tavsiyeler vb.

üye sayısı:  2    -  forum sayısı:  1  

Arkadaşlar bizim minik bi bebeğimiz var ilerleyen zamanlarda eğitime göndermek istiyoruz şimdiden bi...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Kediler hakkında her şey

üye sayısı:  3    -  forum sayısı:  1  

Arkadaşlar minyatür pincher köpeğim var dişi 3,5 aylık aşıları daha yeni bitti beş gündür dışarı çık...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  1  

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

köpeğim gece uyurken elleri ayakları titriyor 3 aylık olmak üzere dışardeyken çok canlı ama evin içi...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Arkadaşlar merhaba. Ben bir köpek sahiplendim. Pittbul blue die ama emin olamadık yavru olduğu için ...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Arkadaşlar bir köpeğim var fakat bunun dışında yeni bir rottweiler yavrusu alacağım.Almayı düşündüğü...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Merhabalar rahatsız ediyorum fakar sizin bilginize ihtiyacım var isim gereği bulunduğum yerden başk...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Herkese iyi geceler dün 2 aylık erkek pitbull sahiplendim fakat bahçede bakmak zorundayım kapısını k...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Kedimi daha 1 ay once sahiplendim çok sağlıklı ve iyi bakılmıştı. Şehir dışına çıkmam gerekti bıraka...

üye sayısı:  2    -  forum sayısı:  0  

senelerdir veteriner veteriner geziyorum , çözüm bulamıyordum. şimdi içim rahat ve sizinle de paylaş...

üye sayısı:  2    -  forum sayısı:  0  

Yavru pitbull aldım 35 günlük dedi çocuk ama görenler en fazla 15 20 günlük diyo çok küçük ben sütle...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Kocaeli 'nde kopekleri mızı biraraya getirebiliriz Sosyalleşmelerini sağlayabiliriz Sah...

üye sayısı:  2    -  forum sayısı:  1  

Arkadaş edinme ve sosyalleşme ihtiyacı olan Chihuahua'lar var ise böyle alalım. Sevimli dostlar...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Tüm Dobermann sevenlerin buluşma noktası...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  1  

Scottish oğlum casper 1 yaşına girmek üzere onu kısırlaştır ak istemiyorum bana çok bencilce geliyor...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Antalya falezler de 2 Yavrusuyla birlikte yaşayan çok güzel bir anne kedi, yavruları çok hareketli v...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Merhaba arkadaşlar çiko erkek kedime eş bulamıyorum hayvan kızgınlıkta sürekli ve çok zayıfladı bana...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Merhaba arkadaşlar usakli kopek sahiplerini kopeklerimizi sosyallestirmek oyun arkadasi yapmak icin ...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Yavrularımızın sosyalleşmesi için, her hafta pazar günü öğle saatlerinde buluşsak diyorum. Yer Gözte...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Merhaba, 8 aylık bir rottweiller ım var. Şu anda acil olarak taşıma kutusu gerekiyor,büyüdüğünde de ...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Pug bakım ve eğitimi

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  1  

slm papağan kafes malzemeleri nasıl ve nerde bulabilirim sizden ricam bana kafes altılığını nerde bu...

üye sayısı:  1    -  forum sayısı:  0  

Küçük ırk dostlarımızın sosyalleşebileceği, belirlenen tarihlerde müsait olanların buluşup küçük ve ...

üye sayısı:  3    -  forum sayısı:  0  

Kedilerimizin sağlığı, düşünceleri ve yapmamız gereken görevler hakkında :):):)

üye sayısı:  2    -  forum sayısı:  0  
Sitede Gezenler

4 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar