Cane Corso Italiano, Köpek, 4 yaşında
İzmir
hellabadgal 18 kişi tutmuş
gölge
O benim koca ayım :) Hanım efendiyi doyurmanın imkanı yok. Yemek yemek onun özel ilgi alanı. Çok da korumacı eşek sıpası. Beni kimselerle paylaşamaz. Çokça sahiplenir annesini. Gözünden bile sakınır. Tabii ben de kızımı.. Gölge benim hayatım oldu. Bana koşulsuz sevmenin ve sadakatin asıl anlamını öğretti. Gerçek dostluğu, saygıyı hatta gülmeyi öğretti. Gölge bana çok şey öğretti. Ne o bensiz ne de ben Gölge'siz yapamam. Yani kısacası biz birbirimizin her şeyi olduk. Biz Gölge'yle ayrılmaz bir bütün olduk. Tek bir dilek hakkım olsa, bu hayattaki tek dostumun sonsuza dek yaşamasını dilerdim. Çünkü O'nun yokluğuna asla dayanamam.. , Köpek, 4 yaşında, Cane Corso Italiano
Ailesi
hellabadgal Zeynep Ece Karakova , 23 yaşında
Evi:
İzmir
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
12-9-2015
Siteye Eklendiği Tarih:
06-02-201600:36
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Cane Corso Italiano Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (4 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
60 kg
Park, Gezi Alanları:
Hasanağa Bahçesi, Mevlana Tepesi, Barış Manço Ormanı
Takma İsimleri:
Şabaniye
Favori Oyuncakları:
BEN 😭
Favori Yemekleri:
Yenilebilen her şey
Yaptığı Numaralar:
Şapkadan tavşan çıkarıyör
patiledi
hellabadgal
08-06-2016 13:00
patiledi
hellabadgal
08-06-2016 13:00
hellabadgal
08-06-2016 13:00
Merhaba arkadaslar. Benim bir kopegim var. Kedilerden nefret ediyor. Aslinda sorun bu degil ancak kedi ve bebeklerinin guvenligini dusunmek zorundayim. Kizim Golgeyi bahceye cikarmiyorum. Kedicigi her gun besliyorum ancak normal olarak bu kedicik cok...
hellabadgal
08-06-2016 13:00
Merhaba.



Tetkik ve muayene olmaks...

Ne kadar şanslisin.benim de öyle bir köpeğim olsaydi neler vermezdim.oglum da ben de kopek cok seviyoruz.kacgundur aklimdan cikmiyor cane corsa sahibi olmak istiyorum.ama fiyatlari cok yuksek.ne kadar sanşizimki onu alabilecek durumum yok.insanlarda hakli aslinda okadar caba ve emek veriyorlar bu iş için.umudum var yinede umarim birgün benim de böyle bir köpeğim olur.

Sayfası ( - )  

Merhaba.



Tetkik ve muayene olmaks...
Gölge ❤ fotoğraf
hellabadgal
16-09-2016 14:32
Büyük boy kafes kiralama cevabı patiledi
hellabadgal
16-09-2016 14:32
ben de yeni köpek sahibi olduğum için be...
hellabadgal
16-09-2016 14:32
Bla bla car sayesinde halledebildik. Sagolsun kirmadi bizi. 4 kisinin ucretini odeyip sadece kizimla ben geldik. Yolculuk da gayet keyifli gecti. Tavsiye ediyorum. Ama herkese guvenmeyin. Profili guvenilir insanlarla iletisime gecin derim ben.
2 tane daha benzer şey. Bak
patiledi
hellabadgal
16-09-2016 14:32
patiledi
hellabadgal
16-09-2016 14:32
hellabadgal
16-09-2016 14:32
hellabadgal
16-09-2016 14:32
Arkadaşlar merhaba. Kızımla Izmir'e tasinacagiz. Ucakla gidecegiz. Gölge'yi tasimak icin de buyuk boy bir kafese ihtiyacim var. Internette biraz arastirma yaptim fakat fiyatlar cok pahali oldugu icin ve de zaten bir kereye mahsus kullanacagimiz icin ...
nera sürü arkadaşı oldu.
hellabadgal
16-09-2016 14:32
28 tane daha benzer şey. Bak
nera sürü arkadaşı oldu.

Profil kapak resmindeki Gölge'nin o sarkan yanağını ısırıcam haberin olsun dedim :)

Sayfası ( - )  

28 tane daha benzer şey. Bak
nera sürü arkadaşı oldu.

Allahmm ne tatli ya:))

Sayfası ( - )  

28 tane daha benzer şey. Bak
Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 90602 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

13 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar