İngiliz Cocker Spaniel, Köpek, 5 yaşında
İstanbul
lifeeislifeee 5 kişi tutmuş
Sayfası Fotoğrafları(20) Videoları (-) Günlüğü(-) Sürüsü (27) Aldığı yorumlar(-) Yaptıkları (170)
mişa
Yedi aylık dişi cocker. Ben ikinci sahibiyim tahminimce. Önceki sahibi barınağa bırakmış ben de oradan evlat edindim. Birazcık asiyiz. Yemek ve oyun en bayıldıklarımız. Sevgi ve ilgi arsızı, dünya tatlısı, badem gözlü, annesinin bir tanesi. , Köpek, 4 yaşında, İngiliz Cocker Spaniel
Ailesi
lifeeislifeee özge telli , 26 yaşında
Evi:
İstanbul
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
7-8-2015
Siteye Eklendiği Tarih:
06-03-201600:56
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
İngiliz Cocker Spaniel Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (6 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Takma İsimleri:
fıstık
Sevdiği Şeyler:
ördekli ödül maması :) ve karnının okşanması
Favori Oyuncakları:
oyun topları
Yaptığı Numaralar:
kesinlikle karnım aç numarası
Aldığı Eğitimler:
temel ağitim ve itaat
mişa petbul ile yeni yuvasını buldu.
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
mişa petbul ile yeni yuvasını buldu.
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
1 tane daha benzer şey. Bak
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
bence ilk iş olarak liderliğinizi ona kabullendirin. gerisi için bir şey yapmanıza muhtemelen gerek kalmaz. bir de kızgınlık dönemi yaklaştıysa o yüzden delirmiş olabilir. yedi ay ilk sefer için uygun bir zaman sanki.
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
açıkcası bu tür köpek büyütmedim hiç ama birkaç arkadaşımdan gördüğüm kadarıyla yetiştirilme tarzı çok önemli. siz agrasif davranmazsanız o da agrasif olmaz. melek isimli her gün parkta benim köpeğimle oynayan bir pitbull var iki yaşında. hakikaten m...
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
ev arkadaşım da köpeği için ped kullanıyordu daha sonra hasta bezi aldı o da. bizim kız sizinki gibi bir ayrım yapmadı. ama seçici bir köpek de olabilir tabii. umraım halledersiniz sağlıklı bir şekilde :)
1 tane daha benzer şey. Bak
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
aslında bahsettiğiniz sorunlar 2.5 aylık bebek için normal sorunlar. tabii demiyorum ki hep böyle kalsın. zaten kalmıycak büyüdükçe o tür davranışlar geçiyor zaten. ama burda sizin fire vermeden istikrarlı davranmanız çok önemli. mesela arabaya direk...
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
beş aylıksa oyun zamanı zaten. enerjileri genelde çok yüksek oluyor. bir de kakasını yaptıktan sonra da hareketlenir çok. yaptıktan sonra oyuna çıkarın. bir saatlik oyun süresi içinde minimum iki kez su verin. büyüdüğünde bu kadar enerjik olmaz merak...
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
yavruysa büyüdükçe sıkılabilir. bir de köpekten köpeğe değişiyor böyle isteklerin yoğunluğu ama benimki ağaç bahçe börtü böcek toprak olan zeminlerde çok enerjik oyuncu ve pozitif olur. iyice yorulduktan sonra tek derdi benim gözüme girmek olur mesel...
1 tane daha benzer şey. Bak
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
korkak agrasiflik gösteriyor sanırım. c.milanın programlarında bununla ilgili ayrıntılı bilgiler var bakabilirsiniz. bu arada çok güzel bir hayvan. gözlerine bayıldım. sağlıklı mutlu bi ömrü olur umarım sizinle ::)
Köpeğim Badem foruma cevap
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
dediğim gibi korktuğunu gördüğünüzde zorla siz yaklaşmayın uzaktan sevin. ona kendi gelmesi için fırsat bırakın. 10un 5inde kendi gelse bile iyidir. bir süre sonra kendisi siz ilgilenmediğinizde de gelmeye başlayacak. ondan sonra tamamen unutur merak...
1 tane daha benzer şey. Bak
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
bir balkon için henüz çok ama çok küçük. iki bence yaşı ya da cinsi ne olursa olsun balkona yuva yapmamalısınız onun için. ben de hak etmediklerini düşünüyorum. köpekler çok sosyaldir. siz uyumak için bile olsa balkona bırakırsanız kendini sürüsünden...
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
çifleşmemeleri için önlem almalısın. bir de anlaşıp anlaşamama durumu köpekten köpeğe değişen bir şey. hepsinin karakteri farklı oluyor. sizin ufaklıklar ne yaptılar acaba ? 
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
önce psikolojisi sağlıklı sahipli köpeklerle bir araya getirip sosyallik kazandırabilirsiniz bence. birkaç tane köpek arkadaşı olursa onlardan öğrenir diğer davranışları da. tehlikeyi nasıl ayırt edeceğini vs. köpekler bu tip davranışları birbirlerin...
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
yemeğini sahipleniyor demek ki. yemek ya da kemik verdiğiniz zaman önce yere ya da kabına bırakın ve kabın başında elleriniz yemeğin üzerine doğru uzanmış dururken yarı oturur pozisyonda köpeğinizi bekletin. yani yemek ortada da olsa sizin izniniz ol...
Köpeğime depoda bakıyorum cevabı patiledi
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
bahçeyi güvenli hale getirebilirseniz sa...
oldukça önemli foruma cevap
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
Benzer bir sorun bizde de var. Haftasonu veterinere götüreceğim sormak için. Ben de kızımı severken ya da oynarken bacağından tutunca burnu kırışıyor acı çeker gibi sesler çıkarıyor. Kızdığı için korıştırmadığına eminim. Bazen bilerek kızdırıyorum oy...
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
Merhaba.



Galiba pankreas hariç tü...
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
köpeğiniz sizin liderliğinizle gayet mutlu bence. Tabi evi koruması güzel bir şey fakat siz yokken koruma görevi üstleniyor sanırım. Bu da liderliğinizle hiçbir sorunu yok demek değil mi ? Bir de yanlış anlamayın ama girene çıkana her zaman tepki ver...
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
Söylediğiniz gibi ilgileniyorsanız çok keyifli bir dosluğunuz olur ilerde. Onun oyun ihtiyacını da gayet yeterli karşılıyormuşsunuz. Yalnız bence kaldığı odaya bir kamera takın ve takip edin. Şu an daha küçük ama büyüdüğünde epey değişecektir işler. ...
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
[alinti] Orijinalden alıntı: lifeeislif...
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
Çok geçmiş olsun... Ramonun olumlu gelişmeler yaşadığına çok memnun oldum. En az zararla atlatır umarım. Kilo durumu nasıl gidiyor ?
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
Hayvanınız dışa dönük bir hayvan mı ? Ağrısı olduğunda viyakladığı oldu mu hiç ? Ben de anestezinin etkisinin yazdığınız saatte geçmiş olacağını pek düşünmedim. Aynılarını yaşadım altı yedi ay önce. Ama sonuçtan anladığım köpeğim sezmişti ona bir şey...
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
Bugün aynı problemi konuştuk hekimimizle. Diş diplerimizde sarı şeke vardı. Yanıt aynı. Mama dışında yediği ek besinlerden oluyor dedi hekimimiz. Daha sonra temizledi iki dişinde vardı zaten. Basit bir işlem. Tornavidaya benzer yassı uçlu bir aletle ...
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
arkadaşlar herkese merhaba. bir yaşında dişi cocker sahibiyim. deri ve tüy sağlığı için neler yapabilirim danışmak istedim. tüyleri parlak fakat kulağının içerde kalan kısmında ve bacaklarında garip bir görüntü oluyor tüyleri uzunken. bir kez kestird...
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
Öyle yapıyorum zaten. Yaza girdiğimizden beri biraz durgunlaştı ben de sürekli bir şeyi var sanıyordum meğer sıcaktanmış. Şimdi yazlığımızdayız ve suda sürekli serinliyor tabi daha mutlu. Enerjisi falan yerinde artık 😊 Teşekkür ederim ilginiz...
2 tane daha benzer şey. Bak
aşkım kızım fotoğraf
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
Arkadaşlar köpeğimin vücudunda iki tane böyle minik yara var. Tekini geçen hafta farkettim kapandı. Bunu da bugün gördüm. Bu ara stresli. Kısa süreli evimi değiştirdim. Burda eski evimdeki gibi sağlıklı köpeklerin geldiği bir park yok. Önceden günde ...
hazelerden sürü arkadaşı oldu.
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
10 tane daha benzer şey. Bak
lifeeislifee...
24-06-2016 10:00
dikkat edeceğim ona aklımda zaten. teşekkür ederim çok :)
yorum yazın Listelenecek bir şey bulunamadı!

Öneriler:

Bu üyemize hiç yorum yapılmamış, isterseniz siz bir yorum yazın.
Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 92094 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

12 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar