Muhabbet Kuşu, Kuş, 5 yaşında
Balıkesir
gevezeler
İşleri güçleri bağırmak :) , Kuş, 5 yaşında, Muhabbet Kuşu
Ailesi
majer emrah arslan , 32 yaşında
Evi:
Balıkesir
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
12-5-2014
Siteye Eklendiği Tarih:
14-05-201415:34
Tür:
Kuş Klübü
Irk:
Muhabbet Kuşu Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (17 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Kuşunuz Nerede Yaşıyor:
Kafeste, Kuşhanede
patiledi
majer
23-11-2015 17:02
patiledi
majer
23-11-2015 17:02
majer
23-11-2015 17:02
Kuşlarınızın yaşları kaç ? gençken birden ölmesi çok garip geldi.Daha önce kabarma vs gibi hastalık durumları var mıydı? peki son ölümlerden sonra kafesi dezenfekte ettiniz mi ? her noktasına kadar.Bu sizin gözlemlerinize bağlı bir durum aslında.
majer
23-11-2015 17:02
merhaba kabul ettiğiniz için teşekkürler.Benim bahçede baktığım kedimin 3 tane yavrusu oldu ve büyüdüler yavaş yavaş,fakat kedim tekrardan hamile gibi yani doğurduktan  1 hafta 10 gün sonra karnı şişmeye başladı yine ve gittikçe de şişiyor acaba...
patiledi
majer
23-11-2015 17:02
patiledi
majer
23-11-2015 17:02
patiledi
majer
23-11-2015 17:02
majer
23-11-2015 17:02
Uzaktan gözüktüğü kadar ayakları canlı duruyor.Ayaklarına bakın aşırı pullanma ve soluk koyulaşmış rengi var ise yaşlıdır derim.
Yardim avucuma aldim kuşumu grup forumuna cevap
majer
23-11-2015 17:02
Birşey olmaz merak etmeyin tekrardan alışır size.Sadece ilk aldığınızda 3 gün dokunmayın sonrasında ise kafesinde konuşun onunla bir iki gün daha sonra elinizi kafesinin üstünde yanında gezdirin dışardan ama gezdirirken konuşun yine ve böyle bir iki ...
majer
23-11-2015 17:02
Rica ederim.Aslında aynı oda da olmaları daha makul gibi,çünkü birbirlerini görüp alışırlar.Şuanda salmanızda bir sorun yok çünkü onların eşleşmelerine daha var ancak şimdi dişiyi salmayın hem ortama alışmadığı için daha çok korkar hemde kendini duva...
4 tane daha benzer şey. Bak
majer
23-11-2015 17:02
Her alman çoban düşük bel olmak zorunda değil zaten düşük bel aslında bir nevi sonradan insanlar tarafından show amacıyla üretilmiştir ve düşük belli açk larda kalça çıkığı daha çok belirgindir.Yani düşük bel olma zorunluluğu yoktur.Ama kuyruk dikkat...
2 tane daha benzer şey. Bak
majer
23-11-2015 17:02
arkadaşın dediği gibi ona yuva alın ama biraz büyük olsun ve yuvanın tabanında daire şeklinde oyuk olsun yumurtalarını oraya toplaması ve doğan kuşların sıkıntı yaşamaması için.Ve kafesi kimsenin rahatsız etmeyeceği güzel bir yer seçin sizde sadece y...
majer
23-11-2015 17:02
Şimdi alacağınız yavru kuşun ısırmayacağı ne malum:) mesela ben ilk kuşum dişiydi ve ne ısırıyodu ne kaçıyordu abartmıyorum onunla dışarı çıktığım oldu.Ama ilk defa kuş besliyordum ve erkek sanıyordum ama dişi olunca gittim affedersiniz ahmak gibi de...
Muhabbet kusum cok isiriyor :/ grup forumuna cevap
majer
23-11-2015 17:02
O konuda haklısınız:) ama özellikle işaret parmağınızı ısıttırmaya çalışın daha az acıyor:)
1 tane daha benzer şey. Bak
Acilll yardım lütfen grup forumuna cevap
majer
23-11-2015 17:02
fotoğraf koyabilirmisiniz
patiledi
majer
23-11-2015 17:02
patiledi
majer
23-11-2015 17:02
patiledi
majer
23-11-2015 17:02
patiledi
majer
23-11-2015 17:02
akidems sürü arkadaşı oldu.
majer
23-11-2015 17:02
3 tane daha benzer şey. Bak
Yeni Yaramazlar :) fotoğraf
majer
23-11-2015 17:02
majer
23-11-2015 17:02
rica ederim ben sadece amatör olarak fikirlerimi söyledim.Ancak 1.5 yaşındaysa biraz inatçı ve şımarık olur :) o yüzden işiniz için sabır gerekir.Fakat kızmaktan ziyade ona lideri siz olduğunu gösterin.Şimdiden kolay gelsin :)
1 tane daha benzer şey. Bak
majer
23-11-2015 17:02
Cevaplarınız için teşekkürler :)
majer
23-11-2015 17:02
hocam bana göre çok şanslısınız çünkü ben labrador ararken hep kısa bacaklı arıyordum çünkü yanlış hatırlamıyorsam kısa bacaklı golden labrador ailesi show amaçlı üretim olduğu için daha sakin oluyormuş ki kendi gözlerimle de gördüm.O yüzden şanslısı...
majer
23-11-2015 17:02
[alinti] Orijinalden alıntı: msahlk

...
majer
23-11-2015 17:02
O zaman ayrı ben yeni aldınız sandım.Tabiki alışır ki zaten öyle hareket ediyor diyorsunuz.konuşurda ama bir erkek kadar çok kelime konuşamaz sadece ki istisnalar oluyor o ayrı :) ama ırk konusunda yada daha derin konularda yibo'ya danışın derim bend...
1 tane daha benzer şey. Bak
Tedirginim cevabı patiledi
majer
23-11-2015 17:02
Bu nasıl bir iştir anlaşılır degil. Kedi...
Kuzeyi egitmek :D cevabı patiledi
majer
23-11-2015 17:02
Bence Senin Psiko Terapi Seanslarına Gir...
Kuzeyi egitmek :D cevabı patiledi
majer
23-11-2015 17:02
Yani ben bunda kuzeyi egitmek deyipte gu...
majer
23-11-2015 17:02
peki bunu neden yaptığını sordunuz mu? ç...
majer
23-11-2015 17:02
Merhaba bende albino muhabbet kuşu var ve ne zaman ona yaklaşsam parmaklarımda dursa hep bir nefes nefese kalıyor hatta gagaları bile birbirine çarpıyor nefes alırken özellikle kursağı güm güm atıyor yerinden fırlayacakmış gibi.Acaba bunun nedeni ned...
Kedim Dengesizleşiyor cevabı patiledi
majer
23-11-2015 17:02
Konu çözüldü . Belirli bir yerden sonra ...
Kedim Dengesizleşiyor foruma cevap
majer
23-11-2015 17:02
:) kedinin o kulakları geri yatırıp tuyleri kabartıp jaguar gibi tıslayınca inanın bana evi bile ona bırakıp arkama donup bakamam :) tekrardan tebrikler umarım davranışları düzelirde sizde kedinizde rahata kavuşur
1 tane daha benzer şey. Bak
majer
23-11-2015 17:02
sordugunuz sorularin bazilarinin net cev...
Yolda buldum foruma cevap
majer
23-11-2015 17:02
şimdiden ömrü uzun olsun :) ben daha önce papağan bakmadığım için yanlış bilgiler vermek istemiyorum o yüzden papağan bakan arkadaşlar yardımcı olacaktırlar.
majer
23-11-2015 17:02
öncelikle almak istemek farklı bir ömür ...
Kafayı yiyeceğim. foruma cevap
majer
23-11-2015 17:02
Ne yazık ki büyük ihtimal çakallık peşindeler.Şikayet edebilirsiniz eğer devam ediyorsa bu durum  
Kafayı yiyeceğim. foruma cevap

tuttuk szi :)

Sayfası ( - )  

Ne yazık ki büyük ihtimal çakallık peşindeler.Şikayet edebilirsiniz eğer devam ediyorsa bu durum  
Kafayı yiyeceğim. foruma cevap

hoşgeldiniz sürüme :)

Sayfası ( - )  

Ne yazık ki büyük ihtimal çakallık peşindeler.Şikayet edebilirsiniz eğer devam ediyorsa bu durum  
Kafayı yiyeceğim. foruma cevap

tuttuk sizi, hoşgeldiniz :)

Sayfası ( - )  

Ne yazık ki büyük ihtimal çakallık peşindeler.Şikayet edebilirsiniz eğer devam ediyorsa bu durum  
Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 90870 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

4 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar