Sibirya Kurdu (Husky), Köpek, 11 yaşında
İzmir
savasan 152 kişi tutmuş
lady
Başına buyruk ve kaçak.
Tasmayı saldığın an sizi olimpiyatlara hazırlar.
Normal bir huskyden daha ufak tefek daha çevik ve daha kurnazdır. , Köpek, 11 yaşında, Sibirya Kurdu (Husky)
Ailesi
savasan emre öğüt , 24 yaşında
Evi:
İzmir
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
14-8-2008
Siteye Eklendiği Tarih:
15-08-200916:42
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Sibirya Kurdu (Husky) Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (61 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Bir Öykümüzü Anlatayım:
Bugün (12.02.2010) yaklaşık 1.50m yüksekliğindeki kafesinden kaçmış bahçede geziyodu. Baktım yanına gittim geldi yanıma(ilk defa olur nedenini bilmediğim bir şekilde normalde tabanları yağlar) sevdim kafese doğru giderken birden kaçtı
koş! koş! koş! Ben koşuyorum o kaçıyo en sonunda yoruldum ve oturdum bi baktım koştu atladı üstüme suratımı yaladı. Sevdim yanımda durdu. Ayağa kalktım kaçar gibi oldu. Çömeldim geldi yine. Ayağa kalktım kaçtı. Çömeldim geldi. Sonra deve cüce oynar gibi 150m yol gittik :D
Park, Gezi Alanları:
bütün evka-3
Takma İsimleri:
kurt, aç kurt
Sevdiği Şeyler:
koşmak, kana susamış gibi yemek yemek
Sevmediği Şeyler:
tüylerirnin taranması, yıkanmak
Favori Oyuncakları:
mama kabı
Favori Yemekleri:
bütün yemekler
Yaptığı Numaralar:
yok :D
Aldığı Eğitimler:
yok

mutlu yılar

Sayfası ( - )  

kırma gibi duruyo ama çok şeker
benzerolaysayi-2-88444 tane daha benzer şey. Bak
sevenhell53 sürü arkadaşı oldu.
savasan
14-08-2011 23:31
1 tane daha benzer şey. Bak
savasan
14-08-2011 23:31
safkan sokak köpeği
hera fotoğraf yorum
savasan
14-08-2011 23:31
anam. tipine bak la :D
Çiğ Hamsi? foruma cevap
savasan
14-08-2011 23:31
suşi de ısrarcıyım. köpeğinize japon kültürünü aşılayın.



not:biraz dalgaya alır gibi oldum.
1 tane daha benzer şey. Bak
savasan
14-08-2011 23:31
Kafkas Çoban Köpeği yahut Akbaş Çoban Köpeği

Mutlu mutlu yılaraa.. :))

Sayfası ( - )  

Kafkas Çoban Köpeği yahut Akbaş Çoban Köpeği
savasan
14-08-2010 12:57
hop neler yazılmış böyle. vallahi mesajı yazdıktan sonra köpeği 1 kere gördüm bi daha göremedim. evet ergenekon ilk öğretim okulu karşısındaki ufak bi çimlikte yatıyo(muş) genelde. görürsem vete götür
1 tane daha benzer şey. Bak
savasan
14-08-2010 12:57
Açıkçası cinsini bilmiyorum ama mastiff soyu var gibi. Bir arkadaş gösterdi yaklaşık 1 haftadır sokaktaymış sahibi varmı yokmu bilen yok ama kısır değil ve işaretlenmemiş. Çok şeker sakin bir köpek. Y
savasan
14-08-2010 12:57
ismail abiye katılıyorum. benimde demek istedğim buydu herşey belediye kontrolünde olmalı
2 tane daha benzer şey. Bak
savasan
14-08-2010 12:57
kırma gibi duruyo ama çok şeker

doğum günün kutlu olsun ROSE sağlıklı ve mutlu yaşa.

Sayfası ( - )  

kırma gibi duruyo ama çok şeker

mrb. yawruların resimleri yokmu yahu ?
eklemedin

Sayfası ( - )  

kırma gibi duruyo ama çok şeker

yawruların yeni resimleri yokmu merak ettim ?:)

Sayfası ( - )  

kırma gibi duruyo ama çok şeker
Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 90854 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

28 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar