Dalmaçyalı, Köpek, 2 yaşında
Kastamonu
sibelizma 4 kişi tutmuş
Sayfası Fotoğrafları(22) Videoları (-) Günlüğü(-) Sürüsü (28) aldığı yorumlar (1) Yaptıkları (170)
asya
Çok aktif ama söz dinleyen tatlı mı tatlı beneklim :) , Köpek, 2 yaşında, Dalmaçyalı
Ailesi
sibelizma Sibel Tekin , 27 yaşında
Evi:
Kastamonu
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
15-3-2016
Siteye Eklendiği Tarih:
06-02-201722:20
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Dalmaçyalı Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (3 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
15 kg
Park, Gezi Alanları:
Heryer :)
Takma İsimleri:
Şımarık
Sevdiği Şeyler:
Topu ayısı ve tabi ki mama
Sevmediği Şeyler:
Yüksek sesler
Favori Oyuncakları:
Ayisı
Favori Yemekleri:
Her şey :)
Yaptığı Numaralar:
Temel itaat
benek
Çok komik :) , Köpek, 8 aylık, İngiliz Setter, İngiliz Setter
Ailesi
sibelizma Sibel Tekin , 27 yaşında
Evi:
Kastamonu
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
1-4-2018
Siteye Eklendiği Tarih:
03-09-201823:25
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
İngiliz Setter Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
-
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
18 kg
Takma İsimleri:
benekli pare :)
Sevdiği Şeyler:
Bütün oyuncaklar ve toprağı kazmak
Sevmediği Şeyler:
Yemek vaktini beklemek
Favori Oyuncakları:
Peluş ayı
Favori Yemekleri:
Herşey :9
İmplant forum
sibelizma
24-04-2018 23:35
Arkadaşlar daha önce duydunuz mu bilmiyorum ama yanlış kısırlaştırma sonucu hala kızgınlık gören ve yalancı gebelik yaşayan köpeğim için tek çarenin yurt dışında satılan suprelorin denilen implant olduğunu öğrendim. Ama ülkemize girişi yasakmış hormo...
Köpek alerji testi foruma cevap
sibelizma
24-04-2018 23:35
Ben bir yerden yurt dışına giden kan testi ile yapılan alerji testinin 450 dolar olduğunu duydum. Diğer yandan sanırım pethospital yurt dışına gitmeden alerji testi yapıyormuş araştırıcam bende bilmiyorum. Onun dışında benim 2 köpeğimde farklı olarak...
sibelizma
24-04-2018 23:35
Hayır aşıyla alakası yoktur durumun kesinlikle. 
sibelizma
24-04-2018 23:35
Macun evet başka bir markanın jel olanını kullanmıştım pahalıydı da 75 liraydı ama fayda etmedi en güzeli macun sanırım :)
3 tane daha benzer şey. Bak
sibelizma
24-04-2018 23:35
Her veterineri doktor zannetmeyin, ülke...
sibelizma
24-04-2018 23:35
Evet beagle labrador kırmasın benziyor.
1 tane daha benzer şey. Bak
ötanazi foruma cevap
sibelizma
24-04-2018 23:35
Başınız sağolsun çok üzüldüm. Bizde cilt kanserinden van kedimizi ötenazi yaptırmak zorunda kalmıştık. Terrier köpeğimde 10 yaşında yolda öldü. Üzüntüsü asla geçmiyor bir daha almam beslemem demiştim ama 3 yıl sonra aldım ve hayat şartları hepimiz öl...
1 tane daha benzer şey. Bak
sibelizma
24-04-2018 23:35
Merhaba arkadaşlar 2.5 yaşında dalmaçyalı dişi köpeğim var. 7 aylıkken kısırlaştırılma yapıldı ve yumurtalıkları tam alınmadığı için tekrardan kızgınlık gösterdi fakat kanama yoktu sadece çiftleşmek istiyordu ve 1 kere çiftleşti ve kendini doğal olar...
Epilepsi olan köpek konusu patiledi
sibelizma
24-04-2018 23:35
sibelizma
24-04-2018 23:35
Verdiğiniz yere bir kulübe ve etrafı telle vs çevrili bir yere koyabilirsiniz böylece dediğiniz bütün risklerden korunmuş olur. 
1 tane daha benzer şey. Bak
BİYO ZİNCODERM YARDIMMM cevabı patiledi
sibelizma
24-04-2018 23:35
[alinti] Orijinalden alıntı: lucsy

...
sibelizma
24-04-2018 23:35
Dalmaçyalılar titizlik derecesinde temizdir aklınızda bulunsun :)
sibelizma
24-04-2018 23:35
Bence her yaştaki köpek eğitilebilir.
Boyun Tasması? foruma cevap
sibelizma
24-04-2018 23:35
Göğüs tasmasını bağlı dururken parçalamaz yada sıyıramazsa kullanılabilir ama aksi durumda mecbur boyun tasması kullanılmak zorunda sanırım. Ama bence bağlamak yerine etrafı kapalı bir alan yapsanız hem strese girmez hemde bağda durması gerekmez.
1 tane daha benzer şey. Bak
Benek fotoğraf
sibelizma
24-04-2018 23:35
Irkını bilen varmı foruma cevap
sibelizma
24-04-2018 23:35
Şivava pincher kırmasına benziyor çok tatlı :)
sibelizma
24-04-2018 23:35
pitbull setter kırmasına benziyor
sibelizma
24-04-2018 23:35
Bu konuyu bende merak ediyorum :)
sibelizma
24-04-2018 23:35
Eğer geçmezse en yakın ildeki fakülteye götürün. Benim köpeğimi ne kadar kısırlaştıramasalar da kötünün iyisidir fakülteler. En azından imkanları çok ve özel veterinerlerden daha uygun fiyata tedavi ediyorlar.
2 tane daha benzer şey. Bak
Alerji? forum
sibelizma
24-04-2018 23:35
Köpeğimin çenesinin altında ve bazı yerlerinde bu tür kızarıklık tüy dökülmeleri ve kaşıntı var sebebi nedir sizce?
sibelizma
24-04-2018 23:35
Yorkshire terrier ve maltese kırması gibi duruyor
Kısırlaştırma? foruma cevap
sibelizma
24-04-2018 23:35
Muhtemelen öyle bir şey zaten yoksa niye kızgınlık göstersin ki. Anlamadığım Kastamonu'da oturuyorum burada ki veteriner düzgün yapamadığı için Ankara'ya fakülteye götürdüm yaptırdım ona rağmen ikinci kez hayal kırıklığı oldu maalesef.'
2 tane daha benzer şey. Bak
sibelizma
24-04-2018 23:35
İlk kısırlaştırılmasında sadece uterus alındığı için ikinci kez fakültede kısırlaştırılan dişi köpeğim şuan kızgınlık döneminde maalesef. Böyle birşey nasıl olabilir?
sibelizma
24-04-2018 23:35
Uyuz yada alerjik olabilir bence veterinerinizi değiştirin deri kaşıntısı yada kan tahlilinden bir sıkıntısı varsa anlaşılır. Ama genelde uyuz veya alerjiden oluyor
sibelizma
24-04-2018 23:35
Mamanızı kesinlikle değiştirmelisiniz. N&D, Acana, Orijen, Brit Care, Profine gibi mamaları denemenizi tavsiye ederim.
sibelizma
24-04-2018 23:35
Pointer kırmasına benziyor yani av köpeği
D vitamini foruma cevap
sibelizma
24-04-2018 23:35
D vitamini eklemler içindir bir zararı yok. Ben insanlar için olan damlalılardan kullandım herhangi bir zararı yok tam tersine yararlı :)
incirgul sürü arkadaşı oldu.
sibelizma
24-04-2018 23:35
7 tane daha benzer şey. Bak
Asya fotoğraf
sibelizma
24-04-2018 23:35
Asya fotoğraf

Merhaba. Samsunda yaşıyorum. Bahçeli evimde bakmak istiyorum. Eğer mümkünse iletişim kurabirmiyiz?

Sayfası ( - )  

Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 86937 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

32 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar