http://hera2010.blogspot.com.tr/2015/03/siz-nasl-uyuyorsunuz.html


Yorumlarınızı bekliyorum

  • Patile
  • Aşk
  • Haha!
  • Şaşkın
  • Üzgün
  • Kızgın

Arkadaşlar çiğ et ve bar diyetini uygulamayı düşünüyorum ama aklıma bir şey takıldı etin yanında sebze verebilirsiniz diyor ama sebzeyi çiğ mi yoksa hafif haşlanmış mı verelim ?

  • Patile
  • Aşk
  • Haha!
  • Şaşkın
  • Üzgün
  • Kızgın

Merhaba arkadaşlar 3 yaşında golden retreiverim var.Yaşadığım yerden dolayı şampuan ve mama bulma sıkıntım var sizce mama kullanmam mecburi mi yoksa başka beslenme yolu bulabilir miyim ?

  • Patile
  • Aşk
  • Haha!
  • Şaşkın
  • Üzgün
  • Kızgın

Arkadaşlar merhaba İzmir'de odiyi kısa süreli  emanet edebileceğim güvenilir bir köpek hoteli var mı?

  • Patile
  • Aşk
  • Haha!
  • Şaşkın
  • Üzgün
  • Kızgın

arkadaslar ben bır konuda sızden yardım ıstıyorum köpegimi ev yapımı mama ıle beslıyorum haslama sebze turlerı ıle ama kafam cok karıstı bır yere bakıyorum ıspanak zararlı dıye baska bır yerde aksıne faydalı dıyo brokolı sarımsak kerevız vs. hepsı ayrı yazıyo bılgısı olan arkadaslar bana kısaca zararlı sebze ve meyveler hakkında bılgı verırmısınız kızımı cok sevıyorum ve yanlıs beslemek ıstemıyorum sımdıden tesekkurler herkese

  • Patile
  • Aşk
  • Haha!
  • Şaşkın
  • Üzgün
  • Kızgın