enni47489 enes, 39 yaşında
Kocaeli (İzmit), 16 Temmuz 2018
sayfası fotoğrafları (-) videoları (-) günlüğü(-) sürüsü(-) aldığı yorumlar(-) yaptıkları (42)
badem
6 aylık erkek kopeğim , Köpek, 1 yaşında
Evi:
Kocaeli (İzmit)
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü:
10-2-2017
Siteye Eklendiği Tarih:
26-08-2017 saat 15:02
Tür:
Köpek Klübü
Çok Tatlı(mı)?
-
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
4kg
Park, Gezi Alanları:
Sekapark
Favori Oyuncakları:
Tenis topu
yorum yazın Listelenecek bir şey bulunamadı!

Öneriler:

Bu üyemize hiç yorum yapılmamış, isterseniz siz bir yorum yazın.
enni474...
hırlama foruma cevap
 aynen sadece o komşumuza diğerlerinin üstüne atlar onu görünce korkutan ufacık kalıyor
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
hırlama forum
köpeğim 3 ay önce evden kayboldu ? nasıl bilmiyoruz ama hayvanı bizim tanıdığımız bulmuş dışarıda. biz 5. katta oturuyoruz ve köpeğin düşme ihtimali yok bu köpek evden nasıl çıktı bilmiyoruz ama bugün ilginç bir şey yaşadık bizim çapraz dairedeki kiş...
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
pire kene foruma cevap
https://tr.miscota.com/koepek/frontline/p-117450 bir çok yerde iyi sonuç verdi yazıyor
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
pire kene forum
https://www.hepsiburada.com/max-biocide-kucuk-kopek-dis-parazit-damlasi-1ml-p-PTTEMPO400102 bu üründen sipariş verdim iyimidir ?
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Kene damlasi forum
https://m.n11.com/biyoteknik-dermacure-essencid-dog-bit-pire-kene-ense-damlasi-P255712777 arkadaşlar bu ürün güzel mi ? Önerdiğiniz ürünün sayfasını atarsanız sevinirim
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Kene forum
Arkadaşlar kene için uygun fiyatlı ilaç damla ve ya tasma varmı sağlam ? önerebilirsimisiniz?
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
köpeğime eş arıyoruz forum
Arkadaşlar köpeğimin yanına dişi bir köpek almak istiyorum köpeğim 1.5 yaşında MALTESE terrier Ne yapmalıyım
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Kusma Veteriner forum
Bugün veerinere götürdüm kan tahlili yapıldı temiz çıktı  serum verildi bi de kusmama sı için toz verildi hepsine 250 tl aldı sizce normal bir durummu ? (Para yönünden sıkıntı yok yoksa veteriner bizimi düdüklüyor)
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Kusma foruma cevap
para tabikide sıkıntı değil iyi olsun yeter yarın götüreceğim 
2 tane daha benzer şey. Bak
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Kusma forum
Köpeğim 2 3 gündür kusuyor yardım edin
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Ishal forum
Köpeğime dün iç parazit ve dış parazit yapıldıktan sonra ishal oldu. Sizce böyle olmasi normal mi
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
köpeğim sokakta beni tanımıyor forum
Sokağa çıkınca 5mt uzaklaşıyor yanıma gelmiyor
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Muhabbet kuşu forum
bu gün muhabbet kuşu aldım ancak 5 defadan fazla dışkı yaptı cıvık şekilde fazla hareketli değil
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Köpek kaç yaşında foruma cevap
Foto
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Köpek kaç yaşında forum
Bu arkadaşımın köpeği bana 6 aylık olduğunu söyledi. Ben sanmıyorum siz ne diyorsunuz?
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
köpeğime nasıl eğitim veririm forum
yakal gel bekle yat otur vs
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Köpegim ishal forum
Köpegim ishal hapşırıyor yardım 6 aylik maltese
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Çıldırıcam forum
Kopegim gazete dışında heryerde tuvaletini yapiyor
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Kopek tuvaleti forum
Kopek tuvaleti çimli olan ise yatıyorum 6 aylık terrier
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Kopegim halıya çişini ve kakasini yapiyor forum
Köpeğimi nasıl gazeteye alistirabilirim 6 aylık maltese
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Sogan foruma cevap
Dış etı rengi ne olursa goturmeliyim
1 tane daha benzer şey. Bak
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Sogan cevabı patiledi
Ne kadar yedi, ne zaman yedi, cig mi yed...
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Sogan forum
Kopegim sogan yedi yardım edin 6 aylık maltese
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Yardım edin foruma cevap
Petarkadas size sadece tavsiye verir veterinere götürün imkanınız varsa baska veterinerede gösterebilirsiniz geçmiş olsun
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Tuvalet sorunu :( foruma cevap
Hocam fotoğrafa göre değil daha kesin bilgi için veterinere sorabilirsiniz ve ya petshopa
1 tane daha benzer şey. Bak
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Mama foruma cevap
Daha önce proplan veriyordum ama yediremiyorduk bu mamayi iştahla yiyiyor
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Mama forum
Maltese terrier 6 aylık bakıyorum bonacibo mana veriyorum ayriyetten birşey vermelimiyim
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Tuvalet küçük ırk foruma cevap
Zahmet olmazsa link atmak yasak değilse atarmisin ve ya isim
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Tuvalet küçük ırk forum
Maltese terrier kopegim var internette satılan tuvaletler sagliklimi?
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Köpeğim halsiz sürekli yatıyor foruma cevap
Evin icinemi besliyorsunuz
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Tuvalet forum
Koperim maltese terrier tuvalet ihtiyacını gazeteye yapiyor ama ben int sentetik cim le yapilanlari gördüm sağlıklı onlar? 50 tl gibi bi fiyatı vardi
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Ne Kadar Mama Vermeliyim foruma cevap
Bonacibo her kopek beğenmiyor bide en kaliteli mama proplan ben bonacibo kullanıyorum gayet memnunum 15 kg bonacibo poppy mama 100 tl
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Kanlı diski foruma cevap
Sabah 1 kere daha yaptı sonra daha diskisini daha t yapmadi
2 tane daha benzer şey. Bak
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
Kanlı diski forum
Kopegim 30 dk önce kanlı diski yaptı ishal yok 6 aylık maltese terrier
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
köpek ırkı foruma cevap
peki bu ırka benziyormu
31-07-2017 saat 12:15
enni474...
köpek ırkı forum
bu gördüğünüz köpeği aldım bana maltese terrier dediler sizce bu ırk maltesemi
31-07-2017 saat 12:15
Sürüsü ( - )

Henüz sürüsünde kimse yok

Sitede Gezenler

8 üye şu anda sitede. Ayrıca 276 kişi de sitede dolaşıyor.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar