sedacantavsan Seda, 24 yaşında
Adana, 22 Haziran 2017
sayfası fotoğrafları (3) videoları (-) günlüğü(-) sürüsü(-) aldığı yorumlar(-) yaptıkları (19)
arya
Onu pirelendi diye istemediler bir yere bırakacaklardı ben istedim ve aldım. Kendisi daha ilk günden bana alıştı peşimde koşuyor beni neşelendiriyor. bazen kafese koymak zorunda kalıyorum kafesten burnunu çıkarıyor al beni diye hiç kıyamıyorum 😍 13 haziranda bana geldi. , Kemirgen, 0 aylık, Tavşan
Evi:
Adana, Veteriner Adana
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü:
13-6-2017
Siteye Eklendiği Tarih:
21-06-2017 saat 18:06
Tür:
Kemirgen Klübü
Irk:
Tavşan Klübü
Çok Tatlı(mı)?
-
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Sevdiği Şeyler:
Benim kıyafetlerimi yemeye çalışıyor, bir keresinde başardı
Sevmediği Şeyler:
Havuç sevmiyor çok ilginç :)
Favori Yemekleri:
Semizlik otu salatalık
yorum yazın Listelenecek bir şey bulunamadı!

Öneriler:

Bu üyemize hiç yorum yapılmamış, isterseniz siz bir yorum yazın.
sedacan...
Lütfen yardım edin :( foruma cevap
Yardım etmediğiniz için sağolun.

Eğer daha sonra aynı şey başkasının başına gelirse diye buraya yazıyorum.

Tavşanıma yarım doz yavru kedi damlası damlatmştı veteriner. 24 saat fazla hareket etmedi neşesiz bi halde duruyodu v...
14-06-2017 saat 14:23
sedacan...
Arya fotoğraf
14-06-2017 saat 14:23
sedacan...
Lütfen yardım edin :( forum
Dün veteriner tavşanıma yarım doz yavru kedi pire damlası yaptı. Tavşanım dünden beri halsiz. Bişey olur mu tavşancığıma ? Burdaki veterinerler bilgisiz :(
14-06-2017 saat 14:23
sedacan...
Tavşanıma ense damlası yaptırdım foruma cevap
Ensesine damlatıldı ama yayılmıştı yani 24 saattir halsiz hareketsiz sadece ilacın etkisi mi geçer mi yoksa ölümcül bişey mi :(
2 tane daha benzer şey. Bak
14-06-2017 saat 14:23
sedacan...
Tavşanıma ense damlası yaptırdım forum
Tavşanımı sahiplendiğimde zaten piresi vardı. Sahibi bunun için onu istememişti. Tavşanım daha yavru. Bir haftadır yanımda. Veterinere götürdm kaç aylık yaklaşık diye ama tam olarak bilemeyeceğini söyledi. Yarım doz yavru kedi damlası yaptı. Olduğund...
14-06-2017 saat 14:23
sedacan...
Tavşanım kaç aylık? cevabı patiledi
Tavşanın fotoğrafı bende gözükmüyor. Pro...
14-06-2017 saat 14:23
sedacan...
Tavşanım kaç aylık? foruma cevap
Gerçekten mi ? Çünkü ona bugün ense damlası yaptırdm 3 aylıktan küçükse bişey olursa diye korktum :(
2 tane daha benzer şey. Bak
14-06-2017 saat 14:23
sedacan...
Tavşanım kaç aylık? forum
Tavşanım 3 aylıktan küçük mü
14-06-2017 saat 14:23
sedacan...
Tavşan güneşi sevmez mi? foruma cevap
Bide tavşanı yeni aldm çok bilgim yok. :) odama bırakınca silkelenip bi anda sıçrıyor sanki üzerinde böcek var ya da korkuyo gibi sürekli bu şekilde ama.. bu hareketi normal mi :)
14-06-2017 saat 14:23
sedacan...
Tavşan güneşi sevmez mi? cevabı patiledi
Benim tavşanlarım güneşi çok seviyordu a...
14-06-2017 saat 14:23
sedacan...
Tavşan güneşi sevmez mi? forum
Tavşanı balkona gezsin diye koyduğumda kafese geri giriyor. Aslında güneş olmadığında da aynısını yaptı. Ama odamda çıkıp koşuyor bile. :) tuvalet eğitimi olmadığı için çok çıkaramıyorum odamda.
14-06-2017 saat 14:23
sedacan...
Tavşanımda pire bit olabilir mi? cevabı patiledi
Pire damlası alırsınız çok sorun değil z...
14-06-2017 saat 14:23
sedacan...
Tavşanımda pire bit olabilir mi? forum
Tavşanı ben bir tanıdıktan sahiplendim. Daha yavru. Üzerinde zıplayan birşey gördüğü için huylanmş ve istemiyordu bende aldım. Tavşan arada kaşınıyo ben tüylerin arasına baktım göremedm
14-06-2017 saat 14:23
Sürüsü ( - )

Henüz sürüsünde kimse yok

Sitede Gezenler

20 üye şu anda sitede. Ayrıca 549 kişi de sitede dolaşıyor.




Reklam

Hayvan Dostu Markalar
Proplan