Doberman Pinscher, Köpek, 1 yaşında
Konya
doberkontes 0 kişi tutmuş
Sayfası Fotoğrafları(5) Videoları (-) Günlüğü(-) Sürüsü (2) Aldığı yorumlar(-) Yaptıkları (31)
kontes
Enerjik enerjik enerjik :) , Köpek, 2 aylıkken aramızdan ayrıldı, Doberman Pinscher
Ailesi
doberkontes Gamze Pazar , 24 yaşında
Evi:
Konya
Seni Özlüyoruz:
Seni özlüyoruzda!
Seni çok özlüyorum . Sadece 1 gün dedikleri şey bana 1000 yıllık acı . Özür dilerim seni yaşatamadıgım için . Özür dilerim daha 2 aylik bir bebek iken ölümünün önüne geçemediğim için çünkü ben sadece bir faniyim . Özür dilerim minik aşk böceğim . Seni asla asla ama asla unutmayacağım . Asla hiç bir şey senin yerini tutamayacak . Ve bir kez daha senin bana yaşattığın gibi bir mutluluk ve sevgi olmayacak . Özür dilerim seni çok seviyorum keşke beni bırakmasaydın keşke şimdi arasalar ve bu kötü rüyadan uyansam deseler ki minik bebeğinizi gelip alın o artık çok iyi . Seni seviyorum .. Seni çok seviyorum minik bebeğim 😔😔
Aramızdan Ayrılma Tarihi:
24-7-2018
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
27-5-2018
Siteye Eklendiği Tarih:
19-07-201820:49
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Doberman Pinscher Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
-
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
10 kg
Bir Öykümüzü Anlatayım:
Ilk geldiği gün bana . Sadece sessizce gitti eve kadar . Eve gelip kafes açılınca bi an ağzımi yüzümü dalga manyagi yapan bir dil buldum :) evet o kontesdi :)
Sevdiği Şeyler:
Paça ısırmak, ayak ısırmak, el ısırmak, genel olarak ısırmak :)
Sevmediği Şeyler:
Burnundan tutmak
Favori Oyuncakları:
Sadece oyuncak tavşanı :)
Favori Yemekleri:
Acana mama :)
Yaptığı Numaralar:
Üzgünmüş numarası :)
Aldığı Eğitimler:
Yok
afrodit
Sevgi yumağı deli afro . Sürekli beni sev dur der enerjik eğlenceli deli :) , Köpek, 1 yaşında, Doberman Pinscher
Ailesi
doberkontes Gamze Pazar , 24 yaşında
Evi:
Konya
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
7-6-2018
Siteye Eklendiği Tarih:
02-11-201818:43
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Doberman Pinscher Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
-
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
18 kg
Bir Öykümüzü Anlatayım:
Dediğim gibi bizim her anımız kıymetli her anımız anlatılmaya değer :)
Park, Gezi Alanları:
Bize her yer park :)
Takma İsimleri:
Afro
Sevdiği Şeyler:
Oyun oynamak
Sevmediği Şeyler:
Iğne vurdurmak :)
Favori Oyuncakları:
Terlik
Favori Yemekleri:
Hindi eti
Yaptığı Numaralar:
Mızılamak
Aldığı Eğitimler:
Yok
ares
Sakin uysal ama bana karşı sadece :) , Köpek, 1 yaşında, Doberman Pinscher
Ailesi
doberkontes Gamze Pazar , 24 yaşında
Evi:
Konya
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
7-6-2018
Siteye Eklendiği Tarih:
02-11-201818:40
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Doberman Pinscher Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
-
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
20 kg
Bir Öykümüzü Anlatayım:
Bize her an eglenceli bize her an anlatmaya değer .
Park, Gezi Alanları:
Bize her yer park :)
Takma İsimleri:
Aro
Sevdiği Şeyler:
Kucağımda uyumak
Sevmediği Şeyler:
Burnundan tutmak
Favori Oyuncakları:
Terlik
Favori Yemekleri:
Hindi eti
Yaptığı Numaralar:
Mızılamak
Aldığı Eğitimler:
Yok
doberkontes
19-07-2018 20:52
En iyi mamalara bile geçtim fakat yok çok güzel yiyorlar çok iyi yiyorlar ona rağmen aşrı zayıfladılar şu an da bildiğimiz kemikleri sayılıyor : ona rağmen aşırı hiperaktifler. Veterinerimiz artık en son strese bağladı . Herhangi bir hastalık da yok ...
5 tane daha benzer şey. Bak
patiledi
doberkontes
19-07-2018 20:52
Afroaressss 🦋 fotoğraf
doberkontes
19-07-2018 20:52
doberkontes
19-07-2018 20:52
Herkese iyi günler . 9 aylık 2 tane Dobermann var biri erkek biri dişi . İkisi de ne yaparsam yapayım kilo almıyor . İyi mama veriyorum almıyor acaba diyip ucuz mama demiyorum almıyor yaş deniyorum olmuyor . Basacağımı şaşırdım . Sürekli bağlı duruyo...
imipenem sürü arkadaşı oldu.
doberkontes
19-07-2018 20:52
1 tane daha benzer şey. Bak
doberkontes
19-07-2018 20:52
Bi cevap da ben vereyim eğer hala okuyor isen ben best dog heaven midir nedir aldim oradan yaklaşık 10 gün için de kontesimi kanlı ishalden kaybettim ki hayvan virüslü gelmiş zaten fakat bunu satıcı olan arkadaşlar kabul etmedi bende tövbe ettim daha...
doberkontes
19-07-2018 20:52
Açıkçası ben kontesimin yerine koyamıyorum artik hiç bir miniyi . Fakat hediye bir kaç kere tekrarlanınca kabul ettim . Amma velakin evde hala virüs var ve ya iba bir şey olur ise diye çok korkuyorum
1 tane daha benzer şey. Bak
doberkontes
19-07-2018 20:52
2 aylik dobermanim geçen hafta salı günü öldü. Kafayı yiyecek gibiyim . Ne yapacağım bilmiyorum . Inanmak istemiyorum . Kapıda 5 10 dk kalakalıyorum. Hadi şimdi koşup gelecek , tamam şimdi gelecek , gelicek biraz daha bekliyim diye diye ağlıyorum . H...
doberkontes
19-07-2018 20:52
Ilaç gelmeden sabah ölmüş. Teşekkürler ..
doberkontes
19-07-2018 20:52
2 aylik doberim kanlı ishale dondu dün artik . Vet %70 ölür dedi ve belki bir ihtimal pollyglob fayda eder dedi . Ilaç bulduk 2 tane . Başına böyle bir durum gelip de pollyglob dan fayda görenler lütfen bilginiz var ise paylaşır iseniz çok sevinirim ...
Vajinada kan!! foruma cevap
doberkontes
19-07-2018 20:52
Köpeklerde belli bir aydan sonra tıpkı kadınlar gibi aylık durumlar geçirebiliyor . Genel de yılda 2 kere oluyor . Kedinizde böyle bir durum da olabilir . Veya farklı bir durum da olabilir en güzeli hemen veterinere götürüp göstermeniz . Sırf gecikme...
doberkontes
19-07-2018 20:52
doberkontes
19-07-2018 20:52
Çok sağolun Allah razı olsun içim rahatlamıyor bir türlü o yüzden sürekli sorma ihtiyacı hissediyorum . Umarım atlatır :( eğer atlatmaz ise en yakın zaman da ankaraya gideceğim orada iyi bir veteriner aramaya başlayacağım artik . Tabi eğer hala sağ o...
5 tane daha benzer şey. Bak
doberkontes
19-07-2018 20:52
Herkeze iyi günler . Sitede yeniyim . Yardımcı olanlar olur ise sevinirim . Yaklaşık 15 gün kadar önce yavru doberman edindim. Ilk günler de aşırı enerjik beni aşırı seven her gün yanımda yatmak isteyen mamasını iştahlı yiyip daha yok mu diye bakan o...
Deli kontes :) fotoğraf
doberkontes
19-07-2018 20:52
yorum yazın Listelenecek bir şey bulunamadı!

Öneriler:

Bu üyemize hiç yorum yapılmamış, isterseniz siz bir yorum yazın.
Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 90146 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

3 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar