,
Manisa
Sayfası Fotoğrafları(1) Videoları (-) Günlüğü(-) sürüsü(-) Aldığı yorumlar(-) Yaptıkları (70)
mihmih
24-08-2017 19:20
Kediler evde yasamaya aliskin varliklar uyum saglamalari cok kolay oluyor. Suan bu sekilde alistirdiniz ama disarisi cok tehlikeli araba carpmasi vs. Bunlardan ziyade disarida gezen kediyi eve almaniz sizin sagliginiz icinde tehlikeye neden olur o da...
mihmih
24-08-2017 19:20
Kediniz disari cikiyor mu yada cig et tarzi seylerle besleniyor mu. Eger disariya cikiyorsa dikkat edin surekli evde olan mamayla beslenen artik olarak asilarini da yaptiriyorsaniz korkmayin hic bir sey olmaz. Bildigim kadariyla tuyler ic degilde dis...
Kedimde Tuvalet Sorunu foruma cevap
mihmih
24-08-2017 19:20
Kızgınlığa girdigini anlamamak pek mumkun degil bagiriyorsa yerlerde debeleniyorsa malum durumdur:) bizimkisi de bir kere yapmisti baya gozlemlemek gerekiyor eger sadece bi bolgeye yapiyorsa onu oradan uzaklastirmak gerekir nereye yapiyorsa oraya vik...
1 tane daha benzer şey. Bak
nolur acil yardım foruma cevap
mihmih
24-08-2017 19:20
Tekrar gelecegini dusunuyorum insallah oylede olur yalniz sokaga cikmaya alisinca bunu tekrarlayacaktir siz salmayin izin vermeyin eve kapatmak biraz acimasizca geliyor ama sokakta yasamak kadar kotu degildir cok tehlikeli . Bazen onlardan daha inatc...
mihmih
24-08-2017 19:20
Daha cok az bi zaman degil mi buyuk ihtimal o da sizi cozmeye calisiyor sizin gibi :) guvenmesi icin biraz zaman verin yavas yavas adim atacaktir size kediler istemeden hic birsey yapmiyorlar ne yazik ki :)
mihmih
24-08-2017 19:20
Gecici de olsa ona bir yuva sagladiginiz yardimci oldugunuz icin takdir ediyorum sizi umarim en kisa zamanda kalici bir yuvaya kavusur yavrucak. Konuya gelirsek kizginlikta olup olmadigini kolayca anlayabilirsiniz arastirirsaniz bir kac belirtisi var...
Hangi Mamayı Önerirsiniz? cevabı patiledi
mihmih
24-08-2017 19:20
Pek yorumda da bulunmak istemiyorum. Zir...
Hangi Mamayı Önerirsiniz? cevabı patiledi
mihmih
24-08-2017 19:20
İnsanların mamaların içeriğini okuması/o...
mihmih
24-08-2017 19:20
Bende tesekkur ederim cok sevindim sorunsuz bir sekilde birbirinize kavustugunuz icin hoscakalin :)
1 tane daha benzer şey. Bak
mihmih
24-08-2017 19:20
İnsanlar gibi onlarinda karakterleri var. Hepsi birbirinden farkli. Sizinle mutsuz degil sadece alismaya calisiyor eve size kediler ortam degisiklerini pek sevmiyorlar en azindan bizimkisi oyle tatil donusleri kendi evinde mutsuz mutsuz takilir bir h...
mihmih
24-08-2017 19:20
Kediler kolay varliklar tuvalet egitimi dogasi geregi var disarda da kuma topraga yapiyorlar o yuzden kuma hemen alisir. Benim de kedi kopek tuyune alerjim var ama evde her yere tuylerini birakan bir kediyle yasiyorum dert degil insan sevince basa ci...
mihmih
24-08-2017 19:20
Ev yemekleri onlarin ihtiyaclarini karsilayabilir mi peki. Kedi mamalari onlarin ihtiyaclarina gore tasarlanmis almalari gereken vitamin vs mamalar sayesinde karsilaniyor. İyi mamalar cok pahali ne yazik ki ama sizde bir sekilde cok pahali olmayan ke...
mihmih
24-08-2017 19:20
Cok ilginc yorumlar yapilmis Bir hayvan sever insan nasil sert davran diyebilir gercekten anlayamiyorum. Belli ki kedinizin bir problemi var. Daha once bizimkisi evden bir sure ayrildigim icin bana da aynisini yapti gordugu an saldiriyordu bu da onun...
merhaba kedim ve tatil foruma cevap
mihmih
24-08-2017 19:20
1 ay sonra cok farkli bir kediyle karsilasabilirsiniz gercekten etkileniyorlar uzuluyolar evde yalniz basina birakmayin bizimkisi 3 gune dayanamiyor ilk biratigimda mamasini hic yememisti dondugumde cok asiri miyavlamalar falan o yuzden tatile berabe...
mihmih
24-08-2017 19:20
Benimde yavru köpeğim var her yerim çizi...
mihmih
24-08-2017 19:20
Kediler ev ortamina kolayca adapte olabilen canlilar. Hatta evde mutlu olduklarini dusunuyorum ben. Kesinlikle birakmamaniz taraftariyim bu kadar urkekse sokakta ne kadar yasayabilir. Bahceler kopekler icin uygun kedinizin sahiplendireceginiz yerde d...
mihmih
24-08-2017 19:20
Zamaninda bende cok arastirmistim suan iyiki almamisim diyorum. Sadece olu tuylerin degilde saglikli olanlarinida kestigini okumustum ama memnun olani da coktu. Bu kadar fazla dokulme oluyorsa birakmaniz en iyisi. Eldiven alin hem fiyati uygun hem ba...
mihmih
24-08-2017 19:20
Kusura bakmayin o halde cok guzel bir adim atiyorsunuz korkmayin her turlu size uyum saglayacaktir alisma surecini atlattiktan sonra hersey kolayca gider kediler uzun saatler uyuyorlar sadece camlara onun icin tehlikeli olan seylere dikkat ederseniz ...
1 tane daha benzer şey. Bak
mihmih
24-08-2017 19:20
10gun oldu bizimkiside kizginlik donemindeydi onlar icin ne kadar zor geciyorsa benim icinde oyle miyavlamiyorlar bagiriyorlar resmen. Ozellikle geceleri yazin hic yapmazdi yeni aliskanliklar ediniyor sanirim😂 Sizinkisi de kizginliktaydi buyu...
mama önerisi 🙃 cevabı patiledi
mihmih
24-08-2017 19:20
Merhaba. Neden yeni bir mama arayışındas...
mihmih
24-08-2017 19:20
Cevabınız icin tesekkurler. Yalniz alinti gormedigim icin o yorumu yazdim. Gecerli bir sebep okusaydim saygiyla karsilardim hala da oyle yapiyorum.Deneyerek arastirarak devam edecegiz. Saygilar.
2 tane daha benzer şey. Bak
KEDİ BAKIMI ZOR MU? foruma cevap
mihmih
24-08-2017 19:20
Bir hayvan sahiplenmek evlat edinmekle esdeger. Nasil ki insan cocugunu her kosulda sevip yanindan ayirmaz kedi kopek bunlarda ayni. Bakimi degil de sorumlulugu zor bunu alabilecekseniz sahiplenin cunku siz sevseniz bile etrafindakilerinize kabul ett...
mihmih
24-08-2017 19:20
Nese nin yazdiklarina katiliyorum gayet net aciklamis. Yalniz kedilerin yazlari daha cok tuy doktugunu dusunuyorum yada bizimkisinde durum boyle bu yuzden yazlari basa cikmak cok zor oluyor hergun supursek bile yine her yer tuy. Gecen senede tras ett...
mihmih
24-08-2017 19:20
İnanin bu sorun olamayacak kadar kucuk birsey. Bir can sahiplenmek buyuk sorumluluk eminim bunu sizde biliyorsunuzdur. Yalniz biraz empati kurmalisiniz neler yasadi da bu kadar urkek oldu diye. Bazi seylerin asilmasi icin sadece zaman gerekiyor burda...
mihmih
24-08-2017 19:20
Seni o kadar iyi anliyorum ki kizginlik zamanlari bizimkisinin belirli bi yeri var kapinin arkasina hep yapar sirkeyle siliyoruz yine devam ediyo kizginlik gectigi an bu sorun ortadan kalkiyor cok sukur de sen ne kadar silersen sil o yatagindan kokuy...
Tüy.! foruma cevap
mihmih
24-08-2017 19:20
Tarayabilirsiniz kediler tuylerini taratmaktan pek hoslanmiyor kopeklerde durum daha iyidir diye dusunuyorum. Tuy toplama eldivenleri var onlarla cok basit oluyor tavsiye ederim biz kedim icin kullaniyoruz cok memnunuz bi bakin sizde 😇
mihmih
24-08-2017 19:20
Gayet normal bisey kusarak narkozu atmaya calisiyor benimkinde de oldu o gun boyunca sersemligi gitmiyor siz yatagina koymaya calismayin yavas yavas hareketlenecek kendi haline birakmaniz daha iyi olur onun icin. Tabi o gun kusuyor uzun surerse siz y...
mihmih
24-08-2017 19:20
Kizginlikta baska belirtileri de olur genelde idrarini yapar diye biliyorum ben bizimkisi surekli kizginlikta oldugundan hic oyle birseyle karsilasmadik baska bi sıkıntı olabilir mi
mihmih
24-08-2017 19:20
Kizginlik donemindeyse ondan yapiyor olabilir koku birakma olayi insallah duzelir cok zor oluyor bende yasadim 😂
mihmih
24-08-2017 19:20
Sanirim sitede sorun var yorumlar tam gitmiyor diyecegim sey herkes mamaya cok para veremiyor napalim yani hepside kotu olmaz her kedide ayni etkiyi gostermez tabi umarim sever kediniz🤗
1 tane daha benzer şey. Bak
Mama önerisi foruma cevap
mihmih
24-08-2017 19:20
Royal canin tuy dokulmesini dahada arttircak 1 seneye yakin kullandik . Her pahali mama kaliteli değil ne yazik ki royal caninin hic bir guzel yani yok. Bence kullanmayin
mihmih
24-08-2017 19:20
Silika denediniz mi? Biz onu kullaniyoruz gercekten cok memnunuz kalin taneli oldugundan patiye yapismiyor koku konusu da gayet iyi fazla bekletilmedigi takdirde 15gun her sekilde idare eder bir deneyin kesinlikle memnun kalicaksiniz
mihmih
24-08-2017 19:20
Baska bir belirti yoksa istahi veya hasta gibi degilse bence gayet normal bizimkisininde ara ara buluyorum yenileniyor sanirim korkma 🤗
mihmih
24-08-2017 19:20
bir oyuncak almışsın gibi değil, senin k...
mama ve kum kabı temizliği cevabı patiledi
mihmih
24-08-2017 19:20
Ben mama ve su kaplarını bulaşık deterja...
mihmih
24-08-2017 19:20
Birbirlerinden tamamen farklı insan bünyesiyle kedi bünyesini aynı kefeye koyup, insanları bu şekilde yönlendirmek hangi mantığa dayanıyor? Domestosla mama kabını yıkadım iyice durulasam bile hala domestos kokuyor. Duruladıktan sonra ne kadar kimyasa...
1 tane daha benzer şey. Bak
mihmih
24-08-2017 19:20
Bizde de olmustu aynilari veteriner olur bu diyip cokca para istedi 7 gun orda kalmasi gerekiyordu ama benim o an onu karsilayabilmem imkansizdi daha sonra veterinerden evde kullanabilicegim bi ilac istedim onu iyi edicek bi ilac antibiyotuk ve vitam...
mihmih
24-08-2017 19:20
Bizimde oldu veteriner bunun gayet normal oldugunu ilerisinin tehlikrli olabilecegini soylemisti 5 gun igne yaptik sonra duzeldi ben kasik bolgesine hafif masaj yapmanin faydali olucagini okumustum ve yaptim cok sukur 3 4 gune duzeldi suyunu bol bol ...
Kedim sürekli uyuyor foruma cevap
mihmih
24-08-2017 19:20
Kediler yolculukları hic sevmiyorlar belki o yüzden biraz tedirgin olmustur yani bi sorun olsa yas mamayi da yemezdi bi kac gune duzelir psikolojileri cok narin hemen etkileniyorlar benim kizim yolculuk boyunca bagirip duruyor mamayi da baya sonra ye...
mihmih
24-08-2017 19:20
Cok tesekkurler hepinize taraktan daha kolay hic olmazsa benimde hemen almam lazim 😂
2 tane daha benzer şey. Bak
mihmih
24-08-2017 19:20
Herkese merhaba arkadaslar kedimin malum cok tuyu dokuluyor bu duruma alistik ama yinede care aramiyor degilim kedim taranmayi hic sevmiyor elimden geldiğince tariyorum ama arastirdigim kadarıyla tuy toplama eldivenleri taramaktan daha kolaymis arani...
yorum yazın Listelenecek bir şey bulunamadı!

Öneriler:

Bu üyemize hiç yorum yapılmamış, isterseniz siz bir yorum yazın.
Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 90595 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

27 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar