Alman Çoban Köpeği, Köpek, 8 yaşında
İstanbul
pasha1905 187 kişi tutmuş
pasha
LÜTFEN DESTEK VERİN

http://www.change.org/tr/kampanyalar/bah%C3%A7elievler-belediyesi-milli-egemenlik-park%C4%B1na-hayvan-gezdirmek-i%C3%A7in-%C3%A7evrili-alan , Köpek, 7 yaşında, Alman Çoban Köpeği, Alman Çoban Köpeği
Ailesi
pasha1905 Orhan BÜYÜKARSLAN , 39 yaşında
Evi:
İstanbul
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
19-9-2012
Siteye Eklendiği Tarih:
14-12-201210:18
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Alman Çoban Köpeği Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (65 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Evet, arıyor.
Ağırlık:
32 kg
Bir Öykümüzü Anlatayım:
lÜTFEN DESTEK VERİN

http://www.change.org/tr/kampanyalar/bah%C3%A7elievler-belediyesi-milli-egemenlik-park%C4%B1na-hayvan-gezdirmek-i%C3%A7in-%C3%A7evrili-alan
Park, Gezi Alanları:
Ataköy Hayvan Parkı Milli Egemenlik Parkı (Bahçelievler)
Takma İsimleri:
Tosun
Sevdiği Şeyler:
Gezmek
Sevmediği Şeyler:
Kedi
Favori Oyuncakları:
Top.Bite
Favori Yemekleri:
Sosis
Yaptığı Numaralar:
ÖL, Havada Top Yakalama, Bacak Arasından Geçme,
Aldığı Eğitimler:
Temel İtaat, İleri İtaat
Yaptıkları (1305)
bağlantıda kopma.. foruma cevap
pasha1905
10 Ocak 2019 12:30
birde forumlara resim yükleyemiyorum nedendir ? defaatle mail attım ancak dönüşte olmadı ?
KÖPEK KÜNYESİ foruma cevap
pasha1905
30 Ekim 2018 09:47
HAYIRLI OLSUN
1 tane daha benzer şey. Bak
KÖPEK KÜNYESİ cevabı patiledi
pasha1905
30 Ekim 2018 09:54
Hayırlı Olsun
pasha1905
26 Ekim 2018 17:25
Arkadaşlar Can Dostlar Kaybolmasın Kampanyası adı Altında başlattığım kampanya devam ediyor 
casper987 sürü arkadaşı oldu.
pasha1905
12 Ekim 2015 08:05
21 tane daha benzer şey. Bak
pasha1905
21 Temmuz 2017 08:11
MERHABA ETRAFINIZDA BİR AYAKKABI TAMİRİ YAPAN YADA ÇANTACI VARSA ONLAR BU SORUNU ÇÖZECEKTİR
pasha1905
08 Şubat 2016 08:03
Bir yerden 10 tane palet al Bütün paletlerin tahtalarını kırmadan sökBir testere birde Şarjlı Tornavida ile Kulübeni Yaparsın (Ben Öyle Yaptım)Daha sonra bir demirciyle anlaşıp Çitli bir Alan yaptır ve kulübeyide İçine koydunmu tamamdır.Kolay ge...
pasha1905
20 Ocak 2016 14:29
Arkadaşlar Merhaba,Künye ararken tesadüf...
pasha1905
13 Ocak 2016 09:31
Künyemiz geldi ve çok yakıştı teşekkürle...
pasha1905
16 Kasım 2015 08:41
bence gidip göstermen de fayda var yakınsa avcılar üniversitesinin içine veteriner fakültesine götürüver hem her yerden uygun hemde tam teşekküllü yok yok
pasha1905
06 Kasım 2015 17:28
köpek ler kızanda çıfleşmez dişi kızan bitimine kadar çiftleşmeye müsade etmez kızan sona erer ermez dişi çiftleşmeye hazır hisseder ve çiftlesmeye müsade eder
pasha1905
03 Kasım 2015 09:59
patiledi
pasha1905
22 Ekim 2015 15:46
Aşı ücreti normal mi? cevabı patiledi
pasha1905
22 Ekim 2015 15:43
benim de oğlum 8 - 9 kglık kadar. Çalışt...
pasha1905
21 Ekim 2015 12:58
KÜNYEMİZ  ELİMİZE GEÇTİ VE OĞLUMUZU...
DİŞ DÜŞMESİ foruma cevap
pasha1905
19 Ekim 2015 17:06
bu gün dikkatlice baktım diş çürümüş kökü duruyor acaba çektirmek gereklimi ?akraba sayılacak bir tanıdık veteriner var ona sordum olabilir böyle şeyler dedi bilmem ki ne yapsam en iyisi hafta sonu fakülteye götüreyim ben onu aynı reimdekine ben...
1 tane daha benzer şey. Bak
pasha1905
19 Ekim 2015 17:05
su an bendede aynı sorun var bir bilgi edinirsen buradan yazarmısın resime baksana ne çirkin oldu hayvan yaaa
pasha1905
19 Ekim 2015 10:40
Dış Parazit damlasını petshoplardan yada vet. kliniklerinden yada internetten sipariş edip Kendiniz uygulamanız Çok daha ekonomik olacaktır zaten bir damla sadece Ensesine damlatıyorsunuz bitti  HAA!!! hayvanda kene vs varsa ve iğne gerekiyorsa ...
Aşı ücreti normal mi? cevabı patiledi
pasha1905
19 Ekim 2015 10:37
iç parazit 10 kgya kadar (büyük köpekler...
pasha1905
19 Ekim 2015 08:42
Merhaba arkadaşlar Köpeğim 6 Yaşında ve dün tesadüfen ön dişlerinin döküldüğünü farkettim bu normalmidir ?tekrardan çıkarmı ?Bu Konuda Bilgisi Olan Dönüş Yaparsa Sevinirim 
pasha1905
07 Ekim 2015 15:40
[alinti] Orijinalden alıntı: pasha1905...
pasha1905
22 Eylül 2015 08:13
kolyemız elımıze ulastı, anak yazabılıyo...
Followers
No followers found.
Following
No following found.
Sitede Gezenler

7 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar