Fransız Bulldog, Köpek, 8 yaşında
Kocaeli (İzmit)
kaankarsli 27 kişi tutmuş
Sayfası Fotoğrafları(9) Videoları (-) Günlüğü(-) Sürüsü (305) aldığı yorumlar (5) Yaptıkları (426)
pepe
Vee uzun zaman sonra yeniden french.o benim yeni sahiplendiğim akıllı oğlum.herşeyden anlıyor resmen gördüğüm en guzel frenchie.çooook aradım onu sonunda kavuştuk :)allah ayırmasın , Köpek, 8 yaşında, Fransız Bulldog
Ailesi
kaankarsli kaan karslı , 28 yaşında
Evi:
Kocaeli (İzmit)
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
20-8-2011
Siteye Eklendiği Tarih:
09-11-201215:30
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Fransız Bulldog Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (68 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Evet, arıyor.
Ağırlık:
14 kg
Bir Öykümüzü Anlatayım:
Görenlerin hepsinin pitbull mu diye soru sorması !! deliriyorum pitbull'la ne alakası var bu köpeğin !!
Park, Gezi Alanları:
bebek parkı.izmit sahili.sapanca ve kırkpınar
Takma İsimleri:
pepelek, şebek
Sevdiği Şeyler:
oyuncaklar özellikle örümcek şeklinde bir oyuncagı var ölür onun için
Sevmediği Şeyler:
örümceğinin yanında olmaması
Favori Oyuncakları:
tabiki örümcek :)
Favori Yemekleri:
valla şimdiye kadar patatesi bir anda kaybettiğini gördüm :)
Yaptığı Numaralar:
uyuma numarası ama beni takip eder
mischa
Sürümün tek dişisi.o benim prensesim , Köpek, 8 yaşında, Doberman Pinscher
Ailesi
kaankarsli kaan karslı , 28 yaşında
Evi:
Kocaeli (İzmit)
Cinsiyet:
Dişi
Doğum Günü :
20-8-2011
Siteye Eklendiği Tarih:
09-11-201215:25
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Doberman Pinscher Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
-
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Evet, arıyor.
Ağırlık:
37 kg
Park, Gezi Alanları:
bebek parkı.izmit sahili.sapanca ve kırkpınar
Takma İsimleri:
prenses
Sevdiği Şeyler:
o herşeyi sever masum kızım benim
Sevmediği Şeyler:
tasma
Yaptığı Numaralar:
masumluğu onun en iyi numarasıdır
Aldığı Eğitimler:
temel, ileri, alan koruma(bana kalırsa çok saçma zaten içgüdüsel yapıyor fakat kanunlarımız...)ve bodyguard
red
Köpeklerimin en hareketlisi tam metro reklamlarında oynayacak dost bitmeyen güç.sanki bir djibril cisse yani hız,hız,daha çok hız... , Köpek, 8 yaşında, Doberman Pinscher
Ailesi
kaankarsli kaan karslı , 28 yaşında
Evi:
Kocaeli (İzmit)
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
20-8-2011
Siteye Eklendiği Tarih:
09-11-201215:19
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Doberman Pinscher Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
-
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Evet, arıyor.
Ağırlık:
38 kg
Bir Öykümüzü Anlatayım:
anlatmaya değer bir anım yok çünkü 4 dobermanla gezerken insanların bakışları yetiyor :)
Park, Gezi Alanları:
bebek parkı.izmit sahili.sapanca ve kırkpınar
Sevdiği Şeyler:
kemik top
Sevmediği Şeyler:
yabancılar
Favori Oyuncakları:
top
Favori Yemekleri:
pilav
Yaptığı Numaralar:
zıplamak
Aldığı Eğitimler:
temel, ileri, alan koruma(bana kalırsa çok saçma zaten içgüdüsel yapıyor fakat kanunlarımız...)ve bodyguard
black
Onları ararken yaklasık 6 il falan gezdim en sonunda black,red,blue ve mischa'yı buldum.ıdc yarısmalarına katılan arkadaşlarım bence black'i incelemeleri lazım. , Köpek, 8 yaşında, Doberman Pinscher, Doberman Pinscher
Ailesi
kaankarsli kaan karslı , 28 yaşında
Evi:
Kocaeli (İzmit)
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
20-8-2011
Siteye Eklendiği Tarih:
26-10-201201:40
Tür:
Köpek Klübü
Irk:
Doberman Pinscher Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (57 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Evet, arıyor.
Ağırlık:
41 kg
Bir Öykümüzü Anlatayım:
Şık giyimli,lüks arabalı bir beyfendinin çok güzel bir doberman satılıkmı diyip üstüne 2 bin dolar fiyat biçmesi 20 bin dolara bile satmayacağımı duyunca yüzündeki ifade paha biçilemez :)
Park, Gezi Alanları:
bebek parkı.izmit sahili.sapanca ve kırkpınar
Takma İsimleri:
koca kulak
Sevdiği Şeyler:
kemirebildiği herşey ve ben
Sevmediği Şeyler:
yemeğinin yenmesi ve hortumla ıslatmak
Favori Oyuncakları:
kardeşleri :)
Favori Yemekleri:
patates
Yaptığı Numaralar:
sert bakmak.(aslında çok masumdur)
Aldığı Eğitimler:
temel, ileri, alan koruma(bana kalırsa çok saçma zaten içgüdüsel yapıyor fakat kanunlarımız...)ve bodyguard
kaankarsli
20-10-2014 09:22
Oğlum 3-4 ay önce kayboldu.askerde oldugumdan ailem üzülmemem için haber vermemiş.miço sarı beyaz renkte bilindik exotik.evimizin balkonundan kaçmış büyük ihtimal çalınmıs cunku devamlı gezer gelirdi evden 5 metre uzaklasmazdı.lütfen kocaeli başiskel...
Yuva Arıyor, İstanbul petbul ilanını patiledi
kaankarsli
20-10-2014 09:22
Yavrulara Yuva Ariyoruz!!!, Sakarya petbul ilanını patiledi
kaankarsli
20-10-2014 09:22
kaankarsli
20-10-2014 09:22
Tarçın ve Pamuk
patiledi
kaankarsli
20-10-2014 09:22
Yavru, İstanbul petbul ilanına cevap.
kaankarsli
20-10-2014 09:22
Ucretsiz oldugunu belirtin
İkizler, Yalova petbul ilanına cevap.
kaankarsli
20-10-2014 09:22
Daha once sahiplendrme yaptim diyorsunuz uyeliginiz 15 mayis girisli.?
kaankarsli
20-10-2014 09:22
Wc egitimi olmadigi icin evde bakilmasi zor olmazmi ? :(
Mischa petbul ile yeni yuvasını buldu.
kaankarsli
20-10-2014 09:22
kaankarsli
20-10-2014 09:22
Mischa
Tamamen Gonullu Sahiplendirme, Edirne petbul ilanına cevap.
kaankarsli
20-10-2014 09:22
Dolandiricilar inanmayin
kaankarsli
20-10-2014 09:22
Cok komik ya:) daha oncede sivastan vermislerdi:) merak ettim aradim onlarmi diye anlatti durdu :) bide esi cok merak ediyormus her ay whatsapptan resim istiyorlarmis:) veterinerine atiyor topu:)
Pikaya Yeni Yuva Arıyoruz, İstanbul petbul ilanına cevap.
kaankarsli
20-10-2014 09:22
Ayni kelimeyi birkac kere kullanarak hitabetinizi duzeltmis ve vurgulu konusmus olmuyorsunuz bosuna reklam yapmayin.yaptiklarinizi anlatmak yerine ilan aciklamasini okuyun yanlis imla kurallari var.dedigim gibi oyle aileyiz boyle aileyiz diye ayni ke...
1 tane daha benzer şey. Bak
kaankarsli
20-10-2014 09:22
Ucretli ilan adminler
black fotoğraf
kaankarsli
20-10-2014 09:22
nslhn1206 sürü arkadaşı oldu.
kaankarsli
20-10-2014 09:22
32 tane daha benzer şey. Bak
nslhn1206 sürü arkadaşı oldu.

hoşgeldinizz tuttuk siziii :))))

Sayfası ( - )  

32 tane daha benzer şey. Bak
nslhn1206 sürü arkadaşı oldu.

Hoşgeldiniz,tuttuk sizi sizde bizi tutarsanız seviniriz :)

Sayfası ( - )  

32 tane daha benzer şey. Bak
nslhn1206 sürü arkadaşı oldu.

tuttuk sizi :)

Sayfası ( - )  

32 tane daha benzer şey. Bak
nslhn1206 sürü arkadaşı oldu.

tuttuk sizi :)

Sayfası ( - )  

32 tane daha benzer şey. Bak
nslhn1206 sürü arkadaşı oldu.

aramıza hoşgeldiniz, tuttuk sizi:)

Sayfası ( - )  

32 tane daha benzer şey. Bak
Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 90884 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

4 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar