Ankara Kedisi (Angora), Kedi, 11 yaşında
Ankara
Sayfası Fotoğrafları(5) Videoları (-) Günlüğü(-) Sürüsü (48) aldığı yorumlar (6) Yaptıkları (63)
nicca
dünyanın en asil kedisi :) , Kedi, 10 yaşında, Ankara Kedisi (Angora)
Ailesi
nicca No Way , 28 yaşında
Evi:
Ankara
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
1-12-2009
Siteye Eklendiği Tarih:
01-05-201110:26
Tür:
Kedi Klübü
Irk:
Ankara Kedisi (Angora) Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
 (178 oy)
Çok Tatlı(mı)?
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
5 kg
Kediniz Nerede Yaşıyor:
Sadece içeride
Takma İsimleri:
kuzuş, yavru
Sevmediği Şeyler:
sevilmek
Favori Oyuncakları:
kocaman bi ördek
Favori Yemekleri:
yoğurt,
Uyku Yeri:
dolapların üstü :)
pati
sırnaşıık bi saniye sevilmeden duramıyo :) , Kedi, 9 yaşında, Soke
Ailesi
nicca No Way , 28 yaşında
Evi:
Ankara
Cinsiyet:
Erkek
Doğum Günü :
1-6-2010
Siteye Eklendiği Tarih:
01-05-201111:35
Tür:
Kedi Klübü
Irk:
Soke Klübü - ırk bilgileri
Çok Tatlı(mı)?
-
Bu Pet Eş Arıyor mu?
Hayır!
Ağırlık:
4 kg
Kediniz Nerede Yaşıyor:
Bazen içeride bazen dışarıda
Takma İsimleri:
sırnaşık, patiş
Sevdiği Şeyler:
zeytinle oynamak
Favori Oyuncakları:
zeytin
Favori Yemekleri:
zeytin, tavuk
Yaptığı Numaralar:
zeytin getirip götürme :D
Uyku Yeri:
yatağım :)
tüy yolma forum
nicca
06-05-2011 00:27
Merhaba arkadaşlar bi disi bi erkek muhabbet kusum var suan 7 ayliklar alindiklari ilk aydan itibaren neredeyse hep beraberdiler ama suan disi kus surekli tuylerini yoluyor baya seyreklesti tuyleri ama erkek olanda hic bisey yok cok saglikli 3 hafta ...
nicca
06-05-2011 00:27
arkadaşım ben sorduğuma cevap alamadım dedim bişey bildiğimimi ima ettim? nasıl okuyorsun acaba yazdıklarımı?neyse sinirlerine hakim olamadan insanları kırmadan cevap yazabileceğine inanmıyorsan niye sorulara cevap verme gereği duyuyor...
1 tane daha benzer şey. Bak
nicca
06-05-2011 00:27
Herkese merhaba bi kaç sorum olacak,2 hafta önce iki tane muhabbet kuşu aldım bi dişi bi erkekama erkek olan hastaymış sanırım öldü yerine başka bi erkek aldımilk aldığım dişi yeni gelen erkek kuşa yakınlaşmaya çalıştıkça erkek onu kendindenuzaklaştı...
Rus Finosu Bebekler, Ankara petbul ilanına cevap.
nicca
06-05-2011 00:27
hayırdır bu kadar sinirli olmanızın sebebi nedir,

yanlışlıkla kırmızı ışıkta geçsen birinin seni uyarması

senin bilmiyor olman anlamına gelmez ;)

kolay gelsin
Rus Finosu Bebekler, Ankara petbul ilanına cevap.

Nice yıllara Pati (:

Sayfası ( - )  

hayırdır bu kadar sinirli olmanızın sebebi nedir,

yanlışlıkla kırmızı ışıkta geçsen birinin seni uyarması

senin bilmiyor olman anlamına gelmez ;)

kolay gelsin
Rus Finosu Bebekler, Ankara petbul ilanına cevap.

Tutuldunuz :)

Sayfası ( - )  

hayırdır bu kadar sinirli olmanızın sebebi nedir,

yanlışlıkla kırmızı ışıkta geçsen birinin seni uyarması

senin bilmiyor olman anlamına gelmez ;)

kolay gelsin
nicca petbul ile yeni yuvasını buldu.
nicca
20-05-2013 11:09
nicca petbul ile yeni yuvasını buldu.

hoşgeldiniz

Sayfası ( - )  

nicca petbul ile yeni yuvasını buldu.

hoşgeldiniz, tuttuk sizi:)

Sayfası ( - )  

nicca
20-03-2013 23:02
nicca

İyiki doğdun tatlım...

Sayfası ( - )  

nicca
nicca
01-06-2012 19:56
http://www.mamasepeti.com/join.php?refid=9554&invitecode=EA756TT0





arkadaşlar bu sitede barınaklara bağış diye bir kısım var.haber vermek istedim.
nicca fotoğraf yorum
nicca
01-06-2012 19:56
teşekkür ederiz o sizin şirinliğiniz :))
nicca
01-06-2012 19:56
veterinere götürdüm iğne yaptı 3 kez daha yapıcak kasları için, ama kesin çözüm olmayabilir dedi fakülteye götürün dedi bide oraya götürücem sara olabilir dedi yada ilerde felce kadar ilerleyebilir dedi :( inşallah düzelir. teşekkürler herkese.
edacicekpasa sürü arkadaşı oldu.
nicca
01-06-2012 19:56
39 tane daha benzer şey. Bak
Followers
No followers found.
Following
No following found.

Petbul'da toplam 91675 tane ilan verildi. İlanları kendi web sitenizde yayınlayabilirsiniz.

Sitede Gezenler

14 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar